Mekkeren Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 (endret) lurer på om det er noen andre steder enn clas ohlson det er mulig og få tak i "bak rute fiks". eller electro connector som de kalte det. men er det andre steder man kan få tak i el ledene lakk tro? setter pris på alle svar. Endret 10. februar 2004 av AMD_XP3000+ Lenke til kommentar
Mekkeren Skrevet 11. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2004 jeg spør igjen. er det KUN clas ohlson man kan få tak i slikt tro? Lenke til kommentar
TonyMontana Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 hmmmm, vil tru at ei sjappe som Biltema også har dette. Og viss du har ei lokal sjappe som selger bilrekvisita so har sikkert dei det også.. Lenke til kommentar
MADsen Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 eg tipper elfa? (vet ikke om di selger sånt) Lenke til kommentar
White_Tiger Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Biltema har det ikke(faktisk), men Clas Ohlson har det, bare spør om de har sånn for å fikse varmetråder i bakruta på biler. PS! Er dyrt! Lenke til kommentar
Mekkeren Skrevet 11. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2004 (endret) Biltema har det ikke(faktisk), men Clas Ohlson har det, bare spør om de har sånn for å fikse varmetråder i bakruta på biler. PS! Er dyrt! ok, takker for alle svar. men jeg så clas ohlson var utsolgt, men de skulle visst få det inn igjen den 17 februar eller no. det var vel ikke ekstremt dyrt vel? hoss clas ohlson kostet det 189.-kr vel. Endret 11. februar 2004 av AMD_XP3000+ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå