Gå til innhold

en side med gratis ringelyder/spill etc til mobil

Anbefalte innlegg

mulig noen synes dette er en unødvendig post men jeg ble ganske imponert da jeg fant www.imserba.com, gratis registering og fri tilgang til flere hundre polyfoniske ringelyder, java og mophun-spill. har selv en SE t300 og fant en rekke bra ringelyder og spill så om du har en datakabel, IR eller blåtann på mobil og pc er det masse muligheter her istedet for å laste ned ringetoner til 15,- og spill til 25,-. er mulig jeg skulle postet denne i en annen kategori men visste ikke helt hvor den passet, grandiosa-posten finnes jo også her ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

var innom siden du gav ut en link til Tomat-Ulf og må si at det ikke lenger var så mye der som var gratis. trist når sånne som tono overkjører forbrukerne og krever penger for nedlasting av midifiler!!! dette er sykt da det finnes hundrevis av sider med midifiler som kan lastes ned og som er godkjent lagt ut som midifiler av artistene selv!

Lenke til kommentar
var innom siden du gav ut en link til Tomat-Ulf og må si at det ikke lenger var så mye der som var gratis. trist når sånne som tono overkjører forbrukerne og krever penger for nedlasting av midifiler!!! dette er sykt da det finnes hundrevis av sider med midifiler som kan lastes ned og som er godkjent lagt ut som midifiler av artistene selv!

Før hadde de gratis mobilspill, ringetoner, bakgrunner med mer... trist at sånt blir lagt ned...... Men den javaspilluploder er sikkert lur for noen!!!

Lenke til kommentar
gratis registering og fri tilgang til flere hundre polyfoniske ringelyder, java og mophun-spill. har selv en SE t300 og fant en rekke bra ringelyder og spill så om du har en datakabel, IR eller blåtann på mobil og pc er det masse muligheter her istedet for å laste ned ringetoner til 15,- og spill til 25,-

Ja, laster man de ned og så overfører man det mellom pcen seinere?

Jeg har også en SE T300, men vi har vel ikke støtte for java spill har vi vel, vi må vel ha mophun?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...