alex100 Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 God kveld. Nå har jeg endelig fullført siden min. Har makket leeeenge med den, og er godt fornøyd med resultatet. Her er den: http://www.alexhardware.net Hadde ikke hatt noe i mot "avsluttende" respons ang organisering eller lignende hvis det var noe dere tenkte på Lenke til kommentar
TiMMi- Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Er ikke helt sikker på hva jeg syntes... slik jeg ser det, burde du ikke ha den hvite linjen rundt banneren i alle fall, den likte jeg ikke... Og den midtstilte teksten... Hva gjør pepperkakehuset der? Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 10. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2004 Er ikke helt sikker på hva jeg syntes... slik jeg ser det, burde du ikke ha den hvite linjen rundt banneren i alle fall, den likte jeg ikke... Og den midtstilte teksten... Hva gjør pepperkakehuset der? Forandrelser på designet får vente en stund vil jeg tro, men skal ta det til etterretning. Pepperkakehuset: I mangel på noe bedre bilde. Ble så kjedlig uten noe bilde der Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Er ikke helt sikker på hva jeg syntes... slik jeg ser det, burde du ikke ha den hvite linjen rundt banneren i alle fall, den likte jeg ikke... Og den midtstilte teksten... Hva gjør pepperkakehuset der? Forandrelser på designet får vente en stund vil jeg tro, men skal ta det til etterretning. Pepperkakehuset: I mangel på noe bedre bilde. Ble så kjedlig uten noe bilde der Er det ditt pepperkakehus..? Litt OT; I år skulle jeg pynte taket på vårt pepperkakehus og da tenkte jeg at det skulle gjøres HARRY, så jeg skrev 1337 og AK47 med non-stop på taket.. Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 10. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2004 Er det ditt pepperkakehus..? Litt OT; I år skulle jeg pynte taket på vårt pepperkakehus og da tenkte jeg at det skulle gjøres HARRY, så jeg skrev 1337 og AK47 med non-stop på taket.. Lol. Er/var ikke mitt nei. Bare knipset det før jeg spiste det sammen med kompiser hos en kompis av meg (tradisjon) Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Liker den godt jeg, men er litt usikker på om headeren bør skilles ut i en egen boks. Ellers digger jeg tegnestilen! Lenke til kommentar
dms Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 (endret) Et virvar av javascript, tabeller, spacere og jeg vet ikke hva. I tillegg mangler doctype-spesifisering, noe som gjør at browsere blir tvunget over i quirk mode og kan/vil vise siden vidt forskjellig. Hvis målet er html 4.01 transitional har du 49 feil på index-siden, men det er mulig du bruker en eldre html versjon. Siden er overkommelig å lage med en brøkdel av koden hvis du går fullt og helt over til CSS-basert design, og det er verdt å lære seg først som sist. Om design/farger: Helt greit oppsett - for blått etter min smak. Endret 10. februar 2004 av dms Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 10. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2004 Takk for responsen dms: Skjønte ikke alt du sa, men det jeg skjønte skal jeg ta inn over meg. Jeg kommer sikkert til å "oppdatere" designet på siden etter en stund. Igjen: takker Lenke til kommentar
Sigmoideus Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Fikk litt T&T følelse når jeg kom inn. Vil si at siden er "sjarmerende snodig", hva nå enn det måtte bety. De hjemmesnekra buene i hjørnene... Er dette første hjemmeside med surroundanlegg? Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 10. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2004 Fikk litt T&T følelse når jeg kom inn. Vil si at siden er "sjarmerende snodig", hva nå enn det måtte bety. De hjemmesnekra buene i hjørnene... Er dette første hjemmeside med surroundanlegg? aldri tenkt på det på den måten før.. Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Jeg HATER midtstilling av tekst på web! Du har vel ikke fiksa © på de små ikonene over hver side? Gjennomført stil. Excellent. Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 10. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2004 Du har vel ikke fiksa © på de små ikonene over hver side? Hehe... Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Si-i-lig! Men fjern den counter greia, den var heslig. Senterert tekst gjør seg dårlig på web ja, som Duneboy seier... Fint mobo du har forresten Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 10. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2004 Si-i-lig! Men fjern den counter greia, den var heslig. Senterert tekst gjør seg dårlig på web ja, som Duneboy seier... Fint mobo du har forresten Takker Har tenkt litt på den counter greiene ja.. Men jeg finner ikke noen bra erstatning liksom. Noen som har noe forslag på det der? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 erstatning : ingen counter i det heile tatt. Og er den for deg sjøl, så kan du sikkert sette opp en form for stats greier på domenet... Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 10. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2004 erstatning : ingen counter i det heile tatt. Og er den for deg sjøl, så kan du sikkert sette opp en form for stats greier på domenet... Da fjerner'n jeg da Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Ordner du a:hover på linkane inni "framen" også kanskje?? Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 10. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2004 Prøvde med teksten venstre-stilt, men det så ikke ut ( ! ) Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 10. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2004 (endret) Ordner du a:hover på linkane inni "framen" også kanskje?? Hm? Edit: Du mener at den skal skifte farve på mouseover? Har fikset på det nå Dere må bare signe i guestbook'en min folkens Endret 10. februar 2004 av alex100 Lenke til kommentar
PT Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Prøvde med teksten venstre-stilt, men det så ikke ut ( ! ) Hvorfor det? Var teksten most inn i den ene siden? Bruk padding Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå