Gå til innhold

www.alexhardware.net


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er ikke helt sikker på hva jeg syntes... slik jeg ser det, burde du ikke ha den hvite linjen rundt banneren i alle fall, den likte jeg ikke... Og den midtstilte teksten... :cry:

 

Hva gjør pepperkakehuset der?

Forandrelser på designet får vente en stund vil jeg tro, men skal ta det til etterretning.

 

Pepperkakehuset: I mangel på noe bedre bilde. Ble så kjedlig uten noe bilde der :p

Lenke til kommentar
Er ikke helt sikker på hva jeg syntes... slik jeg ser det, burde du ikke ha den hvite linjen rundt banneren i alle fall, den likte jeg ikke... Og den midtstilte teksten... :cry:

 

Hva gjør pepperkakehuset der?

Forandrelser på designet får vente en stund vil jeg tro, men skal ta det til etterretning.

 

Pepperkakehuset: I mangel på noe bedre bilde. Ble så kjedlig uten noe bilde der :p

Er det ditt pepperkakehus..?

 

Litt OT; I år skulle jeg pynte taket på vårt pepperkakehus og da tenkte jeg at det skulle gjøres HARRY, så jeg skrev 1337 og AK47 med non-stop på taket.. :lol:

Lenke til kommentar
Er det ditt pepperkakehus..?

 

Litt OT; I år skulle jeg pynte taket på vårt pepperkakehus og da tenkte jeg at det skulle gjøres HARRY, så jeg skrev 1337 og AK47 med non-stop på taket.. :lol:

Lol.

 

Er/var ikke mitt nei. Bare knipset det før jeg spiste det sammen med kompiser hos en kompis av meg (tradisjon) :p

Lenke til kommentar

Et virvar av javascript, tabeller, spacere og jeg vet ikke hva. I tillegg mangler doctype-spesifisering, noe som gjør at browsere blir tvunget over i quirk mode og kan/vil vise siden vidt forskjellig. Hvis målet er html 4.01 transitional har du 49 feil på index-siden, men det er mulig du bruker en eldre html versjon. Siden er overkommelig å lage med en brøkdel av koden hvis du går fullt og helt over til CSS-basert design, og det er verdt å lære seg først som sist.

Om design/farger: Helt greit oppsett - for blått etter min smak.

Endret av dms
Lenke til kommentar
Si-i-lig! :)

 

Men fjern den counter greia, den var heslig.

Senterert tekst gjør seg dårlig på web ja, som Duneboy seier...

 

Fint mobo du har forresten :D

Takker :)

 

Har tenkt litt på den counter greiene ja.. Men jeg finner ikke noen bra erstatning liksom. Noen som har noe forslag på det der?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...