WipeOut- Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 (endret) Jeg kjører apache og har akkurat laget et php script, hva skal jeg gjøre for at folk ikke skal kunne få tak i filene mine. Alt dei treng å gjøre no e å skrive ipen så er alle filene der. Kan jeg stille inn tilgang eller noe sånt? Endret 10. februar 2004 av WipeOut- Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Tror du kan bruke noe .htaccess-fiksfanteri, men er ikke helt sikker på hvordan. Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 tror .htaccess er tingen. hvis du har kjøpt webhotell har du gjerne en egen funksjon for dette som du kan teste det litt frem i. ellers må du lage det manuelt. søke på .htaccess på google skal gi deg mange guider. Lenke til kommentar
LoS Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 (endret) Er det ikke bare å skrive "-Indexes" i en .htaccess fil eller i <Directory> saken i apache da? edit: hust å ta vekk "" ihvertfall Endret 10. februar 2004 av LoS Lenke til kommentar
aog Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Apache Configuration and .htaccess Lenke til kommentar
Torbjørn Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 eller legge inn en blank index.html fil i katalogen Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 hvis alle filene vises (og det ikke er noen 'default' sinde-side i mappen som åpnes) må du endre configen til Apache som lar hvem som helst utføre direcory listings..... hvis du skal beskytte deler av siten din bør du (som tidligere nevnt) bruke .htaccess Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå