macklett Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 http://www.psdata.no/prodSearch.asp?urlAct...etails&IT=85962 Altså en Aopen HX08, 300W, kabinettet kjøpte jeg for ca 15 måneder siden. Har det liggende, og hadde lyst til å få opp maskinen nå, hvis ikke blir jeg uten maskin lenge (bestilte et ubrukelig Qtec kabinett som jeg returnerer i henhold til angrefrist) Komponentene jeg har er følgende: - AMD Athlon XP3000+ 2.1 GHz Socket A 400MHz, 512KB Barton - Thermaltake Venus Silent Boost K7, Socket A up to AMD XP 3400 - Asus A7V600-X Hovedkort Socket A DDR - TwinMOS PC3200 DDR-DIMM 1024MB Dual Pack - ATI Radeon 9700 Pro - Et ca 2 år gammelt Soundblaster Live Lydkort - Standard, enkelt nettverkskort - 200 GB Ibm Harddisk - 45 GB Maxtor Harddisk - Nec DVD brenner - Aopen DVD spiller Takker meget for hjelpen! Lenke til kommentar
macklett Skrevet 10. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2004 En kamerat av meg som jobber med salg av data, mente det ville gå visstnok fordi hovedkortet ikke skulle ha egen strøminngang (eller noe lignende, tilknyttet hovedkortet). Stemmer dette? Lenke til kommentar
Gizmokvakk Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Vil nok tro det går greit. Du har jo intet å tape Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 ATX kabinett + ATX hovedkort = sant Ja, det vil funke supert. Lenke til kommentar
macklett Skrevet 10. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2004 Takk for hjelpen. Da er jeg startet på monteringsprosessen. Er det noen som i det minste mistenker at det ikke går, så må dere si ifra snarest før det sier pang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå