Anathema Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 (endret) Har "Data" som tilvalgsfag på skolen. Der lærer vi om å lage hjemmesider i HTML. (Notepad) Nå har det seg sånn at jeg er ikke _veldig_ kreativ (også vil jeg ha en bra karakter da)... Så derfor lurte jeg på om noen kunne slenge inn noen ideer til design? Det skal bare være en helt enkel side. ikke noen veldig sterke farger. Håper noen vil prøve seg Endret 10. februar 2004 av Jerix Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 /me synest du skal lese litt tutorials og forsøke sjøl, og gjøre leksa di sjøl. Det er på den måten du lærer. Du lærer ikkje masse av at noken setter sammen et ferdig design til deg uansett, http://polecat.demoted.org/inspiration/index.htm <== fin inspirasjonskilde. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Om det er VKI Brukersystemer det er snakk om så får du 5'er om du lager en (etter mine vurderinger) stygg side i FrontPage.. Du trenger ikke noe PhotoShop-laga design eller lignende, men det er jo flott at du vil ha det da, men når det gjelder at du skal få god karakter fordi noen her lager noe til deg syns jeg det blir litt toskent.. Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 10. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2004 (endret) Takk! Mye fin inspirasjon der ! Hvilket program brukes til å lage slike design som feks Polecat har gjort ? Edit: Ok jeg får prøve å lage noe selv da... Endret 10. februar 2004 av Jerix Lenke til kommentar
PT Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Takk! Mye fin inspirasjon der ! Hvilket program brukes til å lage slike design som feks Polecat har gjort ? Photoshop er bare genialt, men det er ikke bare til å sette seg ned og lage en "PoleCat-side" Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Takk! Mye fin inspirasjon der ! Hvilket program brukes til å lage slike design som feks Polecat har gjort ? Photoshop f.eks. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Takk! Mye fin inspirasjon der ! Hvilket program brukes til å lage slike design som feks Polecat har gjort ? Photoshop er bare genialt, men det er ikke bare til å sette seg ned og lage en "PoleCat-side" ...jo, faktisk. Det er det jeg gjør hver gang. Om du ikke gidder å investere 1000-vis av kroner i et gfx-prog bare for denne ene karakteren, kan du f.eks prøve The Gimp. Det går også fint an å lage en pen side uten masse grafikk, men dette er en teknikk jeg ikke mester. Lenke til kommentar
PixelImp Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 jeg mestrer det nydelig jeg har ikke snev av grafikk på min Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 jeg mestrer det nydelig jeg har ikke snev av grafikk på min Hva er det da? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 hva er hva ? Denne f.eks. Lenke til kommentar
PixelImp Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 overdrev kanskje litt da ... men ikke i nærheten av like mye som andre ... du f.eks ... Lenke til kommentar
stian_molvik Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Om det er VKI Brukersystemer det er snakk om så får du 5'er om du lager en (etter mine vurderinger) stygg side i FrontPage.. så rett så rett!! designet er d null vits å stresse med, du kan knæsje på med frames og alt, cluet erat d er avhengig av innhold og en god rapport på greia etterpå.. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Dersom du ikke kan innstallere programmer på maskinene på skolen, lag designet i PS hjemme, og legg bildene på diskett! det skal jeg gjøre... men jeg skal legge det på min 128mb flashdrive! Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Diskett er ut.. Jeg harke det på laptopen så jeg må brenne en CD-R med en .doc fil på 3 sider på når jeg har heldag.. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 (endret) Diskett er ut ja, men kan noen da forklare meg hvorfor i h***** SATA driverne til det nye hovedkortet mitt kom på diskett??? har, etter litt eksperimentering, klar å kortslutte diskettstajonen min! jaja, får bare kjøpe ny da... er jo ikke akkurat det dyreste PC-utstyret man kjøper! Edit: 600 poster... no big deal, men jeg nevner det likevel! Endret 10. februar 2004 av Jibril2k Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 (endret) Du kan jo gjøre noe latterlig enkelt slik som meg helt greit for en side som primært brukes til "hosting" av bilder.. Funker sikkert greit, ihvertfall hvis man får 5'er på en "Frontpage-produksjon" edit: glemte siden Her Endret 10. februar 2004 av suzze Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Den var litt..... fæl? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Fikk en følelse av at jeg hadde glemt å ta på meg linsene da jeg så headeren... Men så var den visst bare blurra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå