Gå til innhold

Noen som vil prøve seg på et design til meg?

Anbefalte innlegg

Har "Data" som tilvalgsfag på skolen.

Der lærer vi om å lage hjemmesider i HTML. (Notepad)

Nå har det seg sånn at jeg er ikke _veldig_ kreativ :p (også vil jeg ha en bra karakter da)...

Så derfor lurte jeg på om noen kunne slenge inn noen ideer til design? Det skal bare være en helt enkel side. ikke noen veldig sterke farger.

Håper noen vil prøve seg :)

Endret av Jerix
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Om det er VKI Brukersystemer det er snakk om så får du 5'er om du lager en (etter mine vurderinger) stygg side i FrontPage..

Du trenger ikke noe PhotoShop-laga design eller lignende, men det er jo flott at du vil ha det da, men når det gjelder at du skal få god karakter fordi noen her lager noe til deg syns jeg det blir litt toskent..

Lenke til kommentar
Takk! Mye fin inspirasjon der !

Hvilket program brukes til å lage slike design som feks Polecat har gjort ?

Photoshop er bare genialt, men det er ikke bare til å sette seg ned og lage en "PoleCat-side"

...jo, faktisk. Det er det jeg gjør hver gang. :p

Om du ikke gidder å investere 1000-vis av kroner i et gfx-prog bare for denne ene karakteren, kan du f.eks prøve The Gimp.

Det går også fint an å lage en pen side uten masse grafikk, men dette er en teknikk jeg ikke mester.

Lenke til kommentar
Om det er VKI Brukersystemer det er snakk om så får du 5'er om du lager en (etter mine vurderinger) stygg side i FrontPage..

så rett så rett!! :thumbs:

designet er d null vits å stresse med, du kan knæsje på med frames og alt, cluet erat d er avhengig av innhold og en god rapport på greia etterpå.. :thumbup:

Lenke til kommentar

Diskett er ut ja, men kan noen da forklare meg hvorfor i h***** SATA driverne til det nye hovedkortet mitt kom på diskett??? har, etter litt eksperimentering, klar å kortslutte diskettstajonen min! :grin: jaja, får bare kjøpe ny da... er jo ikke akkurat det dyreste PC-utstyret man kjøper!

Edit: 600 poster... no big deal, men jeg nevner det likevel! :grin::w00t:

Endret av Jibril2k
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...