Dingot0m Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Folkene på Komplett Data fortalte meg at Sunbeam Acrylic Case ikke bruker vanlige PSU'er, men en eller annen spesial-greie... Noen som vet om dette stemmer? Evt. hva slags PSU? Lenke til kommentar
MADsen Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 spesial psu?? det har ikke jeg hørt om... 2 venner/noen eg kjenner har sunbeam acrylic kabiss og de bruker jaffal samme psu som du hadde før... Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 10. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2004 Jaokåååå... Lenke til kommentar
Locci Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Folkene på Komplett Data fortalte meg at Sunbeam Acrylic Case ikke bruker vanlige PSU'er, men en eller annen spesial-greie... Noen som vet om dette stemmer? Evt. hva slags PSU? folka på komplett har ikke peil på hva de snakker om har sunbeam actower å det er en q-tec psu jeg har(vet at det er noe dritt) så ikke tenk mere på den saken Lenke til kommentar
Locci Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 (endret) har bare modet skalle på psu Endret 8. mars 2004 av Loc Dogg Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 har bare modet skalle på psu Nice Lenke til kommentar
Xell Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Så vidt meg bekjent selger ikke Komplett Sunbeam, men AC Ryan. De selger de også uten PSU, så å på stå at de bruker "en spesial-greie", når man kan(må) velge PSU selv er vel å ta litt hardt i. Lenke til kommentar
Locci Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 thx altså du kan ha vilken som helst psu i begge de towera var på komplett i dag og så på de towert de hadde til ut stilling å det var er chif psu som stod i den så trur ikke det har en dritt å si hvilken psu du har i toweret fra komplett Lenke til kommentar
Locci Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 (endret) sånn ser hele pc,n ut Endret 8. mars 2004 av Loc Dogg Lenke til kommentar
Tabaqui Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Bruker dette kabinettet i moden min (se signatur) Komplett er på jordet. Bruker helt vanlige PSU festehull. Passet som jernet til Mist 350W i alle fall. Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 8. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2004 (endret) Jah, men anyway, Microplex og Digital Impuls får ikke inn SBA før om en halv evighet (har mailet med dem), så jeg kjøpte AC Ryan på Komplett (Ordentlige Komplett, web-butikken) =) Den kom i posten idag, skal hente den i morgen! Endret 8. mars 2004 av Dingot0m Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 8. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2004 (endret) Så vidt meg bekjent selger ikke Komplett Sunbeam, men AC Ryan. De selger de også uten PSU, så å på stå at de bruker "en spesial-greie", når man kan(må) velge PSU selv er vel å ta litt hardt i. Vel, med et unntak: Datakjeden i Bergen tok inn et par Sunbeam fra Microplex, jeg spurte dem (Jeg kaller fremdeles Datakjeden-butikkene for Komplett... glemmer navne-skiftet ) Endret 8. mars 2004 av Dingot0m Lenke til kommentar
Xell Skrevet 8. mars 2004 Del Skrevet 8. mars 2004 Er vel ikke stå store forskjellen uanset: både sunbeam og ac ryan selges flat pakket så hvis de har tatt de inn fra microplex kan du nok fortsatt velge PSU. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå