Deepsearch Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Etter et lynnedslag klarer jeg ikke å få bilde på skjermen lenger. Skjermkort, minne, hd er iorden. (Sjekket i en annen maskin). Prosessoren er ikke sjekket, men det er vel mer sannsynlig at det er hk som er synderen. Strømforsyning ser ut til å være ok. Hd-lampe blinker ikke, men lampe på hk lyser grønt! Noen som har noen andre forslag enn hk? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Litt off-topic: Får du ikke forsikring på skader forårsaket av lynnedslag? Lenke til kommentar
AMDguru1 Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Etter et lynnedslag klarer jeg ikke å få bilde på skjermen lenger. Skjermkort, minne, hd er iorden. (Sjekket i en annen maskin). Prosessoren er ikke sjekket, men det er vel mer sannsynlig at det er hk som er synderen. Strømforsyning ser ut til å være ok. Hd-lampe blinker ikke, men lampe på hk lyser grønt!Noen som har noen andre forslag enn hk? PSU er nok i orden, ja Lenke til kommentar
EspenDL Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Litt off-topic: Får du ikke forsikring på skader forårsaket av lynnedslag? Jo! Nintendo'en min har blitt tatt av lynnedslag 3 ganger og vær gang har jeg fått igjen ny på forsikringen. Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Litt off-topic: Får du ikke forsikring på skader forårsaket av lynnedslag? Jo! Nintendo'en min har blitt tatt av lynnedslag 3 ganger og vær gang har jeg fått igjen ny på forsikringen. 3 ganger??? Sikker på at det dreier seg om lynnedslag? Sikker på at vi ikkesnakker om knyttneveslag? Lenke til kommentar
Deepsearch Skrevet 11. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2004 Har fikset det nå! Det var utrolig nok modemkortet som gjorde at maskina ikke startet opp/ga bilde til skjermen. Er forøvrig ikke min maskin. Får jo slike ting igjen på innboforsikring, men det blir nok ikke aktuelt siden det ikke er mer enn modemet som er ødelagt! Lenke til kommentar
Thomas2 Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Hei jeg heter Thomas og har selv hatt det samme prob men finner ikke feilen. Imellom tiden har jeg lagt ut infoh hva som er gærnt og har skjekket at feilen ikke er i skjermkortet,minnet eller harddisken. Enten må det være noen av disse komponentendene eller hardwarene; North bridge processor meide kanalene biosen Strømforsyningen processoren(knust kjerne) Alt for høy tempe. Ha en god dag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå