Gå til innhold

Drivere

Locci

Anbefalte innlegg

:no: HJELP finner ikke de driveren jeg ska ha til Creative pc-cam 880.

Ja jeg vet at de er noe som heter www.creativ.com og google.com men jeg har leta i X antal timer nå

hadde hvert happy om de er noen de som kanskje hadde giddi å lagd en iso eller delt en liten link med meg :thumbs:

(er kanskje en smule off toptic men)

Endret av Loc Dogg
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du finner kameraet ditt her..

http://uk.europe.creative.com/support/drivers/welcome.asp

*let under web cameras*

P.S. Det skrives creative, ikke creativ hvis det er det du har s0kt etter.

er du bra smart eller er en grund til at jeg spør etter driver jeg har leta høy å lavt på nette siden mandag ;)

les de jeg skrev over å prøv linken :yes::wallbash:

P.S SORRY at jeg glømte en e

:angry:

Endret av Loc Dogg
Lenke til kommentar

kjenner problemet med drivere fra creative hadde en sc brenner en gang .. (win 95 tia) kunne bare finne opdateringer og ikke selve driverne .. cd brenneren er til dags dato ikke brukt og ligger i skapet til foreldrene til samboeren min

det er en 24X8X2 r/w/rw den ble kjøpt nor den var ny til en Ibm maskin og datan funka ikke som den skulle og sivger pappa sende den til bake med alle cd han kunne finne og datan kom til bake uten Cder ... og var ikke og få tak i ..

topper ikke sant .. tror brenneren kosta 1500-2000 kr ..ALDRI BRUKT

Lenke til kommentar
kjenner problemet med drivere fra creative hadde en sc brenner en gang .. (win 95 tia) kunne bare finne opdateringer og ikke selve driverne .. cd brenneren er til dags dato ikke brukt og ligger i skapet til foreldrene til samboeren min

det er en 24X8X2 r/w/rw den ble kjøpt nor den var ny til en Ibm maskin og datan funka ikke som den skulle og sivger pappa sende den til bake med alle cd han kunne finne og datan kom til bake uten Cder ... og var ikke og få tak i ..

topper ikke sant .. tror brenneren kosta 1500-2000 kr ..ALDRI BRUKT

kjippt

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...