Shotherra Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Har fått tak i ett litt gammelt hovedkort som jeg har tatt i bruk. Sokkel`en er av type PGA 370, og hovedkortet heter ASUS CUSL2-M. jeg gikk inn på ASUS sine hjemme sider i håp om å finne mer ut om hovedkortet. Problemet er at jeg finner ikke kortet der, selv når jeg søker etter det finner jeg ingenting. Dette hovedkortet er jo ute av produksjon men det er rart at ASUS har utelatt dette og mange andre hovedkort som har gått ut på dato........ Er det noen her som har manualen til dette hovedkortet? altså spesifikasjonene om hovedkortet? evnt noen som vet hvor det ligger på internett....? Lenke til kommentar
Zink Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Det man kan gjøre er å gå til 'Global'-siden, velge 'Downloads' og skrive kortet inn i 'Quick Download'-motoren. CUSL2-M Lenke til kommentar
Shotherra Skrevet 10. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2004 Det man kan gjøre er å gå til 'Global'-siden, velge 'Downloads' og skrive kortet inn i 'Quick Download'-motoren. CUSL2-M vel, fant det etter at jeg hadde lagt inn innlegget her.... men takk skal du ha for hjelp Lenke til kommentar
Zink Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 vel, fant det etter at jeg hadde lagt inn innlegget her.... men takk skal du ha for hjelp bare hyggelig! hmm, viser bl.a. at det er enklere og få hjelp i forumet her enn å søke på Asus sin nettside ( er litt dårlig at man ikke får enklere treff der ) Lenke til kommentar
Shotherra Skrevet 12. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2004 vel, fant det etter at jeg hadde lagt inn innlegget her.... men takk skal du ha for hjelp bare hyggelig! hmm, viser bl.a. at det er enklere og få hjelp i forumet her enn å søke på Asus sin nettside ( er litt dårlig at man ikke får enklere treff der ) trenger STOR hjelp... cpu`en lå på 61 grader..... pga at vifta til cpu ikke får spenning eller noe sånt.... hva har skjedd? Den er plugget i hovedkortet men sviver ikke rundt..... Noen son har hatt dette problemet??? Lenke til kommentar
Zink Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 (endret) Den er plugget i hovedkortet men sviver ikke rundt..... cpu-vifter dør også iblant, er bare å skifte. btw. 61 grader uten vifte er lite, så ingenting skulle være skadet. edit: evt. skru den løs og sett støvsugertuten mot undersiden ( lås propellen ) og sug rent - etterpå gi den en dusj i lagret med 5-56 ( verktøy-på-boks ). Endret 12. februar 2004 av Zink Lenke til kommentar
Shotherra Skrevet 19. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2004 Den er plugget i hovedkortet men sviver ikke rundt..... cpu-vifter dør også iblant, er bare å skifte. btw. 61 grader uten vifte er lite, så ingenting skulle være skadet. edit: evt. skru den løs og sett støvsugertuten mot undersiden ( lås propellen ) og sug rent - etterpå gi den en dusj i lagret med 5-56 ( verktøy-på-boks ). Her er det hovedkortet som det er feil med, får ikke spenning ut...... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå