Beni25 Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 (endret) Hehe, SilverBird? Aldri hørt om, men du kan nok maile AMD, om de ikke har brukt det før kan du ha kontribuert til ett nytt navn for dem! Hva med GoldBird? (whoopy "goldberg) CopperBird? (david "copperfield) Endret 10. februar 2004 av Beni25 Lenke til kommentar
Beni25 Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 for rare ting, søskebarne mitt har en XP 2500 eller 2800 og OC´a en del. Vel i 3dMark fikk han xxxx poeng (husk itj helt), men der sto det at cpu´n er DURON??? (dette var ikke så artig!) Lenke til kommentar
blacktower Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Jeg vil tippe at "Silverbird" er navnet på maskinen din. Skriv "ping localhost" på "kjør/run". Står det "pinger SILVERBIRD [127.0.0.1] så har du svaret Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 "Silverbird" er vel navnet på en eller annen amerikansk flytype fra 50-60-tallet ?? Jeg har aldri hørt det ordet der i en PC-sammenheng før. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 10. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2004 Blanding av navnet på "hele datamaskinen" Silverline og Thunderbird ? Jaja... ikke så viktig den saken her egentlig... Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Edit: Så i Aida32 nå, det er visst en Thunderbird... Hva er Silverbird-greiene? Virus eller spyware kanskje?? Prøv å oppdatere/flashe BIOS og installere noen nye drivere hvis du finner det. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 11. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2004 Virus eller spyware kanskje?? Tviler sterkt... Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Hva heter hovedkortet ditt da? Kanskje du kan oppgradere til Athlon XP (Palomino eller T-bred) og dermed få støtte for hele SSE-instruksjonssettet. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 11. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2004 Sitter på skola nå, kommer tilbake med specs når jeg kommer hjem. Oppgradere; du mener med software? Har ikke planer om å kjøpe noe hardware til denne maskina, like lite som jeg har råd til dette. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Oppgradere; du mener med software? Har ikke planer om å kjøpe noe hardware til denne maskina, like lite som jeg har råd til dette. Tenkte selvfølgelig på hardware.. (2-400 kr for en brukt eller ny CPU er da ikke så dyrt, om bare hovedkortet støtter det) Evt. Hvis du vil løse problemet med software så er nok løsningen å nedgradere til en eldre versjon av Adobe Premiere som ikke krever SSE. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå