germ Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Hei! Er med av oppstarten av en netthandel som skal selge alt mulig av produkter. Investorene er klare, levrandørene står i kø og dette medfører en utrolig jobb med å velge ut produkter. Vi har fått istand meget gode avtaler og kommer til å tilby alt mulig innen verktøy, tekstil/klær, hobbyart., småeletrisk mm. I den annledning tenkte jeg jeg ville forhøre meg med mine gode venner på hw's forum , og mitt spørsmål er egetlig enkelt: Hva kunne du tenke deg å handle på internett? Alle svar mottas med takk, svar gjærne spesifisert eller mer åpent i form av kategorier. Igjen, takk! PS! Regner ikke med at noen tar dette som reklame eller noe, ville vært ganske dum siden jeg ikke engang nevner navnet på siden! Lenke til kommentar
ChalStye Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 sånne ting som de hadde på den danske siden Lenke til kommentar
XPUserz Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 sexleketøy, pisker og rompekuler for menn?! nei det var jaggu et dumt spørsmål du stiller. jeg går ut fra at aksjeselskapet har fulgt etiske regler for økonomisk politikk og har allerede en plan som står i tråd med forretningsplanen. clash-ohlson er et bra forbilde eller arngren (selv om websidene hans er slurvete har han et spekter av tillit!) Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Arngren har ikke tillit, nå må du gi deg... Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 elektroniske byggesett.. bla a for amatører, såm man bare trenger loddebolt og tinn til.. eller noe i den duren.. diskolys, oer også ganske bra, og minikjøleskap... stort sett ubrukelige men morsomme ting tenker jeg... Lenke til kommentar
Solaris Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Møbler. For det er det utrolig vanskelig å få kjøpt via nettet for øyeblikket! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Skikkelig fete t-skjorter, alà det som selges på t-shirt hell og threadless Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 som HalTan sier, t-skjorter. Og så alt av nerdeinteresse (minikjøleskap ++)... skel se om jeg kommer på mer etterhvert. Lenke til kommentar
Skreeth Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Skikkelig fete t-skjorter, alà det som selges på t-shirt hell og threadless og Rotten Cotten Sikler veldig etter den t skjorta som sier Dead girls never say NO.... just for phun. Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 (endret) eller "I f'ucked the girl in Hanson" t-skjorten forresten så er det mangel på skikkelige manga blader og anime filmer her i norge Endret 11. februar 2004 av sluffy Lenke til kommentar
Skreeth Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 (endret) Sluffy : Manga må du nesten kjøpe i utlandet for det er så ******* dyrt her ... men Avalon i byn har ganske mye..men som sagt -DYRT EDIT: Anime også Endret 11. februar 2004 av Skreeth Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 elektroniske byggesett.. bla a for amatører, såm man bare trenger loddebolt og tinn til.. eller noe i den duren..diskolys, oer også ganske bra, og minikjøleskap... stort sett ubrukelige men morsomme ting tenker jeg... DiscoverCircuits + Elfa = noe for deg, the coolkid Lenke til kommentar
kag Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Du kan jo slenge opp en norsk versjon av thinkgeek. En nett-side med mange fiffige gadgets, t-skjorter og stasj. Lenke til kommentar
GolfBag Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 (endret) Jeg synes at et nettsted som selger ekstremopplevelser, ekstremsportkurs og ekstremsportsutstyr kunne vært kult. F.eks. ekstrempadling, rafting, kite, surf, snowboard, snøscootersafari, klatring... alt mulig med høyt adrenalininnhold. Men.. selvfølgelig passer ikke dette inn i en arngren-style butikk... må være en egen dedikert til dette. Endret 11. februar 2004 av GolfBag Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Chip til bilen min .. eller nerde gadgets .. som USB kaffe-varmer osv Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 USB kaffe-varmer osv Det hadde vært helt max! Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 jeg kunne tenkt meg en 250 cc crosser til våren. ellers hadde ikke et par 200 giger eller større vert dumt til tg Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 en heftig bass, noe fet bandwear og plakater osv Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Kjøleskap ville vært en god ide, og andre nerdeduppeditter. Kjøleskap som ikke bråker kunne ha vært en ide. Mitt kjøleskap er ubrukelig, det står ubrukt fordi støyen fra det går meg på nervene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå