Nichlas Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 I julen var jeg på et hotel der bartenderen spilte en live-plate med Led Zeppelin. Opptaket høres ut til å være i et "intimt" lokale - altså ikke noe stadion/storkonsert, og platen bar preg av å være relativt rolig. Dum som jeg var spurte jeg ikke bartenderen om navnet på platen, så derfor lurer jeg på om noen her kan nevne noen live-plater med Led Zeppelin. MÅ ha denne platen! Lenke til kommentar
Praetorian Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Vet ikke sikkert, men det er vel ikke usannsynlig at det er noe fra det triple live-albumet "How the west was won" som ble sluppet i høst? Har ikke hørt det selv, men dvd'en som kom samtidig har jo et lengre akustisk segment. Lenke til kommentar
Nichlas Skrevet 10. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2004 Da skal jeg ta en tur til platesjappa for å høre på det albumet. Takk for tilbakemeldingen! Lenke til kommentar
Nichlas Skrevet 10. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2004 Det var riktig plate, Praetorian! Takk skal du ha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå