Gå til innhold

hva skjer med socket A?

czr

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er ikke verdien av å kunne oppgradere ved å bytte CPU overvurdert?

Når det har gått et år og man får lyst til å oppgradere, så har jo gjerne FSB økt, fra tid til annen byttes minnestandard, så kommer det noe som heter AGP, neste gang er det PCI-express som gjelder og da hjelper det ikke å kunne oppgradere CPU...

Lenke til kommentar

Når det har gått et år og man får lyst til å oppgradere, så har jo gjerne FSB økt, fra tid til annen byttes minnestandard, så kommer det noe som heter AGP, neste gang er det PCI-express som gjelder og da hjelper det ikke å kunne oppgradere CPU...

Enig! Den dagen jeg skal oppgradere pcen, nytter det ikke å kjøpe en raskere cpu for å få den ekstra "ytelsen". Jeg oppgraderer hele dritten, jeg.

Lenke til kommentar

Meget bra formulert ;)

Lenke til kommentar

Oi!!

Fant nå et "roadmap" som HW.no lanserte rundt oktober (tror jeg).

Der står det jammen en AMD Athlon XP3800+ på 2,5 GHz og 90 nm, allerede 2. kvartal 2004 (sikkert litt forsinket).

Kanskje det ikke er så lurt å kaste det gamle Socket A-kortet allikevel, isåfall når du tenker på at omtrent _ alle _ feilene er blitt luket ut opp gjennom årene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...