some1else Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Noen som har det samme problemet som meg, når telefonen har stått på en stund (over 4-5 timer med tast. lås) så kan det være veldig vrien å skru av, noen ganger så må man prøve en 4-5 ganger før den vil skru seg av. bug, eller er det en form for spare funksjon ? Lenke til kommentar
jendor Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Har ikke det problemet du nevner der... Kan være du ikke trykker hardt nok? Lenke til kommentar
smoker2 Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Har heller ikke hatt noe problem med det,men nå har jeg aldri tastelås lenge på heller,max 1 time,er det nødvendig å ha på tastelås så lenge på da? Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 har hatt tastelås på på min telefon så lenge og det funker da utmerket. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 D e jo bare d at du må trykke en gang før du kan trykke tastelås av-->* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå