morten_l Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 (endret) Heisann! Er blitt en svært så fornøyd Fedora bruker, men nå har det nettopp skjedd noe skikkelig kjipt! Drev å rota rundt med nye temaer i gnome, og nå er all tekst borte. (dvs. forklarende tekst som "mouseovers" navn og grupper på "start"-menyen, samt meldinger på meldingsbokser osv) Programmer som Opera og OpenOffice Writer fungerer normalt.. Har knota meg til KDE nå, og den fungerer mye bedre enn GNOME nå, men jeg VIL ha GNOME slik som den var.. Noen som har noen tips til hva jeg kan gjøre ? Eller noen som aner noenting om f.eks config filer jeg kan forandre på i terminalen etc.. ? Endret 10. februar 2004 av morten_l Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 slett alle gnome sine configfiler for din bruker. Stikk ut i en terminal, og dra en ls -la, dette vil vise de skjulte filene (begynner med punktum). Så er det bare å slette alt som har me gnome å gjøre... (med rm -rf fil eller mappenavn) Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Du kan sikkert gjøre det i KDE sin filmanager også. Bare skru på "vis skjulte filer" Lenke til kommentar
ratix Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 cd ~ && rm -rf .gnome* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå