genesis Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Har stresset i snart 3 måneder nå, og har hatt vannavkjøling 1/4 oppe i løpet av denne perioden. Mye transport/ventetid har gått med (for ikke å si penger), da jeg skulle ha vannavkjøling. Story_ (for de som måtte ønske å vite) - bestilling, venting, tilbakesending (pga. skade) av deler av utstyret + bestilling av litt nytt, venting - ankomst + montering (1/4) - tilbakesending (pga. skade) Da jeg hadde vannkjølingen min, lå alt rundt på golvet, og det stresset meg, da jeg ikke hadde tid, kunnskaper eller krefter til å montere tingene opp. (heller ikke plass i kabinettet, tror jeg) Det ble bare liggende å flyte, og det samlet seg mye støv/dritt på mitt ellers ryddige rom. Mye skolearbeid, gjorde at jeg glemte nesten hele dritten ut, og det begynnte å vokse alger, etter en stund. En stund etter dette få jeg kjøpt noe frostvæske, og dumper litt oppi systemet. Ca en uke etterpå var jeg lei av rotet. (også plaget det faktum meg, at jeg måtte underklokke pga. 2stk storeradiatorer uten vifte, liggende på golvet, ikke klarte å kjøle CPU nok) Frustrert over ALT, "røsket jeg det fra hverandre" og fikk luftkjøling online, en dag jeg egentlig ikke hadde tid til dette. (måtte gjøre det, da jeg solgte mitt ti4200 og ankommst av r9800pro var et faktum). OK, drid nok? nei. Når "neste pakke" ankom var det også skade her. Jeg fikk dårlig med tid til å fikse alt, ting tar tid. Jeg stresset nok fra før av i hverdagen. Får etter en stund sendt tingene tilbake I dag ankom det siste lastet, og jeg har mulighet for ekstremVannkjøling. Tingen_ Jeg har forsatt ikke kunnskap (heller ikke tid, men men) om hvordan å få dette online, noe jeg er svært sugen på. Har søkt hele internett, men finner ingen kabinetter som passer alt dette utstyret. Altså må det rett og slett bare være mulig å få det inn i et "vanlig kabinett" Det jeg trenger er bilder av deres system. (kanskje nyttig for andre enn meg også) Selv er jeg på jakt etter en løsning, hvor en har 2stk store radiatorer (2*r m/2*120mm vifter) og vannblokker på CPU, GPU/VPU og NB. + med 2stk pumper og vanntanker inni. (vurderer sterkt "bare" 1vanntankt --> 1system pga. plass) Jeg sitter pridag på et Hq08 (eller noe slikt), dette egner seg svært dårlig pga. toppen må av hver gang man skal ta av sidedøren. Ergo, ingen plasser igen (som jeg ser som aktuelle, men kom med forslag!) å feste de "enorme" radiatorene og vanntanken.... Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 (endret) Hva skal du med flere vanntanker Men du kan jo sette en radiator i topp og en i bunnen (eller i front).. Med litt modding så klarer du dt. Lykke til. Endret 10. februar 2004 av FrenChie Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Kutter du av hjørnene på toppen som sperrer for sidedørene så slipper du å ta av toppen i det hele tatt når du skal ha av sidedørene... Lenke til kommentar
genesis Skrevet 10. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2004 Kutter du av hjørnene på toppen som sperrer for sidedørene så slipper du å ta av toppen i det hele tatt når du skal ha av sidedørene... har tenkt på akkurat dette, men har liksom ikke helt lyst... om jeg trossalt må ha et annet kabinett, kan det jo selges eller brukes på annen måte. Men uansett, tråden er i håp om å få se hvordan dere har fiksa dette med vannkjølinga, og jeg ville gjerne fått mye mindre respons i casemodding kategorien? La oss ikke få denne kastet over dit.... Kom gjerne med temperaturer o.l. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå