andesam Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Sitter med forntapage som følgte med i office xp pro. Men jeg savner funksjonen for å lage tabeller... Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Hvilken fp følger med XP-pro? (hjelp > om...) Tabell > Sett inn ? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Hvilken fp følger med XP-pro? (hjelp > om...) Tabell > Sett inn ? office XP pro sa han, din dust Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Hvilken fp følger med XP-pro? (hjelp > om...) Tabell > Sett inn ? office XP pro sa han, din dust Treg i dag... Det er 2002-versjonen jha. TABELL > SETT INN.... Lenke til kommentar
andesam Skrevet 10. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2004 Tabell > Sett inn ? Oi sann.. har jeg ikke sett det før...hmm Har "jobba" litt med frontpage 2000 og der fant jeg heller ikke tabell funksjonen...men, men Takk for hjelpen Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 ELLER du kan bruke tabell-ikonet, og dra til ønsket størrelse, som går mye raskere. Lenke til kommentar
PixelImp Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 forntapage... _DET_ var skriveleif det Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 * smikke Pixelimp på hånden fordi han spammer så mye Her er en link som kan være nyttig, om du vil sette deg inn i programmet. Hjelpefilen funker også bra. Lenke til kommentar
PixelImp Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 ja, vet ikke hva det er ... kanskje det er fordi jeg egentlig burde lese til nyere historie prøve i morra jaja, *gi seg med spamming* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå