storeslem Skrevet 16. mars 2002 Del Skrevet 16. mars 2002 jeg har akkurat kjøpt meg et geforce4 kort, og har hatt det i ca 5 dager nå. I løpet av disse få dagene har pc'n min hengt seg utallige ganger i spill som cs men også i windows noe som nært sagt aldri skjedde før. PC'n henger seg slik at bildet fryser og en lydsnutt på et halvt sekund looper om og om igjen, og ctrl+alt+del er nytteløst. PC-en min er: Asus a7v 133c athlon 1.2 ghz 756 mb sdram windows 98 Hvis noen vet hvordan jeg kan fjerne dette så vil jeg være veldig lykkelig. Lenke til kommentar
viggo Skrevet 16. mars 2002 Del Skrevet 16. mars 2002 hvilken versjon av detonator bruker du? Lenke til kommentar
storeslem Skrevet 16. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2002 den som fulgte med kortet..... da jeg prøvde å oppgradere driverne til de nyeste fra nvidia kom det error: couldnt find any nvidia based graphic card on your system (eller noe sånt). etter dette så kommer det: Feil: This is not a correct display card! hver gang jeg starter windows.... har prøvd og reinstallere alle forskjellige drivere mange ganger da. Lenke til kommentar
barkindog Skrevet 16. mars 2002 Del Skrevet 16. mars 2002 Hvilket kort er det du har ? Lenke til kommentar
storeslem Skrevet 16. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2002 Creative Geforce4 mx440 64mb ddr Lenke til kommentar
Mio Skrevet 16. mars 2002 Del Skrevet 16. mars 2002 Jeg hadde et slikt problem på et Asus Geforce kort engang,da var det minnet på kortet det var noe kødd med.Det hang seg hele tiden og lyden hakket. Du kan jo prøve med Detonator 27.42 driveren og se om det fungerer bedre. Kanskje en complete reinstall hadde fungert oxo. Mio Lenke til kommentar
storeslem Skrevet 16. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 16. mars 2002 har du en link til der jeg kan laste ned de driverne? nyeste jeg vet om er 23.11 Lenke til kommentar
kalvesta Skrevet 16. mars 2002 Del Skrevet 16. mars 2002 De fleste Geforce drivere finner du her: Tror de fleste Geforce4 må bruke 27.xx drivere http://www.tweakup.dk/drivers/nvidia.htm Lenke til kommentar
keithho Skrevet 16. mars 2002 Del Skrevet 16. mars 2002 Ok..hvis alt andre ikke funker...så er det hovedkortet som er den lille djevelen..enkelte hovedkort støtter nemlig ikke gf4... I AM YOU FATHER :=) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå