Gå til innhold

Døde piksler?

tændis

Anbefalte innlegg

Jeg la merke til en del hvite prikker i skjermbildet på min tlf. i forrige uke, er dette såkalte "døde piksler"? Dekker garantien dette?

Jeg har også hatt problemer med telefonen når jeg har skrudd den på... Noen ganger hender det at det tar mellom 30-60 sekunder før jeg kan taste inn SIM-koden min. :no: Er det noen andre som har hatt samme problem?

Tror jeg sender den inn i morgen jeg..

MVH

Endret av tændis
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis pikslene til en hver tide viser samme bilde, er de døde eller skadet. Dette er alltid (som jeg har hørt om) en garantisak.

Det med at mobilen tar lang tid ved oppstart er normalt hvis batteri og eller simkort har vært ute av telefonen. 40 sekunder er faktisk tiden det tar. Tar det så lang tid uten at du har hatt ute noe av telefonen, er det noe galt med den. Kan høres ut som en fysisk skade i såfall, men send den inn du.

Endret av cnil
Lenke til kommentar

Det er ikke alltid en garantisak, merkelig nok!. Jeg snakket senest i dag med Nokia, og hvis antall døde piksler er lavt nok (ca 1 eller 2) så må det vurderes om det skal gå på garantien utfra hvor på skjermen de er osv... Dette var selv om telefonen ble levert med døde piksler. Jeg vet ikke om SE har samme praksis, men det har de sikkert.

Lenke til kommentar

gikk på lefdal med min 6600 og sa at jeg hadde en dau en, den er blinkende på svart bakgrunn og ganske midt på skjermen, og de sa det var en garantisak. Men jeg måtte skrive under på en lapp som sa at jeg måtte betale 310kr hvis det ikke var noe, håper jeg ikke dret meg ut

En telefon til 5700 skal jo være lytefri!!!, skjønner at nokia sier nei tak hvis en 3510i har en halvdød piksel helt på kanten men når prisen er så høy skal det jo være samme ****** hvor pikselen er

Endret av Admin'c
Lenke til kommentar
Hei hei...

Det begynner å bli et problem det der, siden de nye telefonene kjører på relativt bra skjermer, med bra oppløsning1

Begynner å bli mer som en LCD skjerm på kameraer, og der er det et stort problem!

1 pixel er som regel ikke noen feil som Ericsson gjør noe med, så hvis det ikke blir værre, så må det nok være sånn!

"La historikken i dette dokumentet følge til saken er avsluttet"

Vennlig hilsen

xxxx

mpx

Svaret jeg fikk da jeg oppdaget en død pixel på min t610.

Hadde bare telefonen en mnd likevel, ble lei og bytta den mot en p800 :lol:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...