Gå til innhold

Shuttle SN45G


Anbefalte innlegg

Vil ha en Shuttle, den skulle helst vært svart, men den svarte koster 1000kr mer og har grafikkkort innebygget, det trenger jeg ikke.. Max 3000 kr. Har jeg valgt riktig?

 

*vil ha svart*

 

http://komplett.no/k/ki.asp?action=info&p=...13&GrpID=1&s=pl

 

Der har vi den jeg snakker om.. Vet dere om det finnes en svart shuttle til socket A i norge? Og bør jeg heller vente litt og satse på en Athlon 64 shuttle om noen måneder?

 

Planen er å flytte over alt jeg har nå i en shuttle med en en lcd skjerm..

 

For å gjøre dere obs:

 

Jeg er meget opptatt av at pcen skal se godt ut med den lcd skjermen, jeg bestemmer lcd skjerm når lcd testen kommer.

 

Vil helst ha alt i sølv/svart kombo :)

Endret av sparks
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf

Jeg må bare si at SN85G4 for Socket 754 er utrolig pen å se på. Jeg er den heldige eieren av en slik og jeg må si at designmessig går den SN45G en lang gang. Sitter 1 meter fra en 45G atm og den er ikke direkte vakker. Men det er en god Shuttle som lett kjører 2500+ @ 3200+. Lommeboka bestemmer, jeg anbefaler en SN85G4. Likevel bør du gå til innkjøp av en Silent PSU da den originale har en tendens til å støye litt.

Lenke til kommentar

Har så og si bestemt meg.. Hvis ingen mener at jeg taper på å kjøpe en socket a shuttle istede for å kjøpe en til athlon 64.

 

Kjøper nok Shuttle SN41G2. Desverre er det med grafikkkort hvis jeg skjønte riktig, men sparer 400 kr på å kjøpe fra MPX.

 

Hvilket støynivå holder SN41G2 uten silent psu?

Lenke til kommentar

"Kjøper nok Shuttle SN41G2"

 

Dette er hva jeg har ved siden av meg nå. Kan i alle fall si at jeg er meget fornøyd:) Pendler hver helg fra Oslo og Shuttle'n er alltid med i sin "Carry-bag"!

 

Denne er det integrert skjermkort på ja, selv om det ikke er mye å skryte av.

 

Støynivå vet jeg ikke. For meg er det ikke sjenerende, men dette er opp til hver enkel å bedømme. For meg er det kun en javn summing. Men Silent utgaven er en forbedring, absolutt.

 

Kan ikke annet enn å anbefale deg denne modellen :thumbup:

 

EDIT: Hvis det skulle være noen tvil refererer jeg til denne utgaven:

http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...ID=&GrpID=&s=sr

Endret av Dekata
Lenke til kommentar

har en shuttle SN45g funker fint den:-))

 

 

cpu: xp2500+batron

ram: 1gig twinmos pc3200 dual pack

hd: seagate 160gig (7200.7 serien) 8mb cache

dvd: nec ide2500a

gpu: gecube 9600xt 128 mb ddr

 

bør kanskje bytte ut vifta i heatpipen, men har aldri hørt den gå over på max, utenom under oppstart....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...