Gå til innhold

Halo-klan trenger medlemmer!

Anbefalte innlegg

Vi er en klan på 5 stykker som spille Halo til pc. Vi er med på www.clanbase.com hvor vi spiller kamper i en serie med mange andre lag. Vi er det eneste norske laget der så ingen andre har vært særlig interisserte i å joine klanen vår. Alle i klanen er norske. Vi har 2 treninger i uka + 2 kamper i uka omtrent. Vi bruker et program kalt teamspeak når vi spiller for å snakke med hverandre, så det er fint om du har mic ;) Før du kan joine klanen må du testes ut, så du burde være nokså god :p Det er også viktig at du har msn! Der snakker vi om treninger o.l.

Hjemmesiden vår er : ClanWarfare.Tk

Vi er med i en Halo cup som starter denne måneden hvor vi spiller 5 mot 5, så vi trenger folk nå! Takk :D

mvh

Anders

Endret av Andyax
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Ingen som spiller Halo for tiden eller har lyst til å bli med i klanen??? :dontgetit:

Vi trenger virkelig folk! Dette er ikke en klan som bare liker å spille for gøy, men OGSÅ for å gjøre det bra i cuper og lignenede. Vi setter opp taktikk og greier og har det utrolig morsomt når vi spiller :thumbs: . Laget vårt er 100% norsk :thumbup: . Så vær så snill å send meg mail er pm (melding på forumet) om å bli med!

takk

Andyax

Lenke til kommentar

Å, dette hadde vært kjempetøft hvis jeg ikke hadde hatt så forbanna lite penger. Har desverre uorginal halo til pc, men orginal til xbox.. Skulle ønske det var omvendt. Dessuten har jeg isdn så halo og teamspeak hadde nok blitt litt tøft uansett.

Her er uansett et par tips:

Bruk ventrilo istedet for teamspeak.

Skaff dere en kanal på quakenet (og gamesnet)! MSN er bare teit.

Hvis jeg hadde hatt halo og raskere linje hadde jeg ikke nølt et sekund..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...