Crack Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Crack Lenke til kommentar
salte aper Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 (endret) jeg vet heller ikke det. foresteten dette er yndlingsforumet mitt Endret 10. februar 2004 av salte aper Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Seriøst: enig med trådstarter, det er jo bare å ta forhåndsvisning av innlegg og evt. la være å poste det. En annen sak er at dette vel hører inn under tilbakemeldinger. Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 (endret) prøver å dobbeltposte! Edit: Weey! Går ikke an å dobbetposte Super forum Endret 12. februar 2004 av eiriksen Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Vet, 10 sekunders grense. Faktisk synes jeg det er litt irriterende, siden jeg alltid har oppe sinnsykt mange vinduer på en gang må jeg vente så lenge med å poste et nytt etter at jeg har postet det forrige. Men, ja ja, 10 sekunder er jo ikke så VELDIG mye da. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 Seriøst: enig med trådstarter, det er jo bare å ta forhåndsvisning av innlegg og evt. la være å poste det. Jeg vet ikke hvordan det er på din skjerm, men hos meg er den forhåndsvisninga så fjernt fra virkeligheten som det går ann. Helt håpløst! Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 25. mars 2004 Del Skrevet 25. mars 2004 (endret) Jeg vet ikke hvordan det er på din skjerm, men hos meg er den forhåndsvisninga så fjernt fra virkeligheten som det går ann. Helt håpløst! Vil ikke si det fullt så sterkt, hos meg er det bare mellomrommet mellom avsnitt som ikke vises. Edit: Og det gjelder enten jeg logger meg på fra jobb eller hjemme. Endret 25. mars 2004 av el-asso Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg