TettSpaden Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Hallo Jeg driver å skal få isdn oppkoblinga mi til å ringe opp min mobil til ett visst tidspunkt, men uansett hva jeg gjør så når jeg ber den ringe opp så får jeg beskjed om at nummeret er opptatt, er det ikke mulig å få isdn til å ringe opp mobil? Håper på hjelp Lenke til kommentar
Hawkie Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 du må ha aktivert datatjenester hos operatør samt på mobilen Lenke til kommentar
TettSpaden Skrevet 10. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2004 det er altså umulig å få den til å ringe opp uten å aktivisere en datatjeneste? jeg vil ikke ha den til å sende data, den skal bare ringe opp, uten at jeg svarer tlf det går jo med isdn tlf, så hvorfor ikke isdn kortet i datamaskinen? takker for svar Lenke til kommentar
Hawkie Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 (endret) fordi din ISDN telefon ringer på voice kanalen, mens din PC ringer på datakanalen på ISDN, derfor Endret 10. februar 2004 av Hawkie Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå