PTRN Skrevet 16. mars 2002 Del Skrevet 16. mars 2002 ..er den nye serien noe tess eller.... de er jo ganske billige (f.esk. 80 GB ca 1500 på psdata!!) som noen kanskje har sett så leiter jeg etter en 80 GB HDD som skal settes i RAID 0....forresten, hvilke disker på 80 GB er best i RAID 0striping? Lenke til kommentar
Nichlas Skrevet 16. mars 2002 Del Skrevet 16. mars 2002 Er ikke dette den serien som IBM anbefaler at man ikke lar stå på mer enn 8 timer per døgn? Hvis det stemmer, er det mildt sagt latterlig... Lenke til kommentar
kindings Skrevet 16. mars 2002 Del Skrevet 16. mars 2002 8 timer :smile: Slik jeg tolket artikkelen kunne man forvente noe høyere feilrate dersom man lot den stå på lengre enn dette. Hva dette vil si? at 1/1000 i stedet for 1/100 går heden? Angående selve HDen er det iflge tester en av raskeste som finnes pr dags dato på markedet. Lenke til kommentar
Nichlas Skrevet 16. mars 2002 Del Skrevet 16. mars 2002 Uansett hva konsekvensene er, så synes jeg IBM sender ut et dårlig signal når de anbefaler at disken ikke er på mer enn 8 timer per dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå