Indern Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 (endret) Hei Skal bygge en ny pc for lillebroren min og søstra mi, som er 11 \ 9 år gamle slik at de slipper å bruke min hele tiden. Men jeg skulle gjerne ha filtrert bort sider med voksent innhold (porr, kontaktsider) osv ....har satt det opp med norton internett security. men da må jeg ha adminitrator konto [/size] Dette fører til at jeg må løpe bort hver gang de skal installere et nytt spill eller program og jeg skulle gjerne ha sluppet det. Er det noen programmer dere kan anbefale? Leste litt om net nanny og cyber nanny og slikt, men er ikke sikker på hva jeg skal velge. Redigert: Happy now? (det heter forresten å lære...ikke og) Endret 10. februar 2004 av Indern Lenke til kommentar
iron_knuckle Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 (endret) Hei Skal bygge en ny pc for lillebroren min og søstra mi, som er 11 \ 9 år gamle slik at de slipper å bruke min hele tiden. Men jeg skulle gjerne ha filtrert bort sider med voksent innhold (porr, kontaktsider) osv ....har satt det opp med norton internett security. men da må jeg ha adminitrator konto Dette fører til at jeg må løpe bort hver gang de skal installere et nytt spill eller program og jeg skulle gjerne ha sluppet det. Er det noen programmer dere kan anbefale? Leste litt om net nanny og cyber nanny og slikt, men er ikke sikker på hva jeg skal velge. først skal du lære deg og skrive med små bokstaver. Endret 10. februar 2004 av iron_knuckle Lenke til kommentar
|FSK| Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 jeg har ikke lest innlegget, men endre på det selv eller få det fjernet før jeg gidder. Lenke til kommentar
Yazfat Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Nå snakker vi skrift nå Kan du ikke kikke på http://www.cybersitter.com/ da? Lenke til kommentar
Crack Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 (endret) ==== Slettet ==== Endret 24. mai 2006 av Crack Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå