Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Program for å filtrere internett sider?

Anbefalte innlegg

Hei

Skal bygge en ny pc for lillebroren min og søstra mi, som er 11 \ 9 år gamle slik at de slipper å bruke min hele tiden. Men jeg skulle gjerne ha filtrert bort sider med voksent innhold (porr, kontaktsider) osv :no: ....har satt det opp med norton internett security. men da må jeg ha adminitrator konto [/size]

Dette fører til at jeg må løpe bort hver gang de skal installere et nytt spill eller program og jeg skulle gjerne ha sluppet det.

Er det noen programmer dere kan anbefale? Leste litt om net nanny og cyber nanny og slikt, men er ikke sikker på hva jeg skal velge.

Redigert: Happy now?

(det heter forresten å lære...ikke og)

Endret av Indern
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei

Skal bygge en ny pc for lillebroren min og søstra mi, som er 11 \ 9 år gamle slik at de slipper å bruke min hele tiden. Men jeg skulle gjerne ha filtrert bort sider med voksent innhold (porr, kontaktsider) osv  :no: ....har satt det opp med norton internett security. men da må jeg ha adminitrator konto

Dette fører til at jeg må løpe bort hver gang de skal installere et nytt spill eller program og jeg skulle gjerne ha sluppet det.

Er det noen programmer dere kan anbefale? Leste litt om net nanny og cyber nanny og slikt, men er ikke sikker på hva jeg skal velge.  :dontgetit:

først skal du lære deg og skrive med små bokstaver.

Endret av iron_knuckle
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...