EspenDL Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Hei! Jeg skal lage en CounterStrike Clan hjemmeside for noen venner og trenger litt feedback på siden. Har og noen spørsmål: Er det lurt å bruke include? Går sidene raskere eller blir det bare lettere å oppdatere? PS! Er ganske fersk innen web design og siden er langt i fra ferdig. AlH Clan page Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 (endret) Til å være fersking er dette svært bra! Liker ikke fontvalget ditt, og jeg tror ikke jeg blir den eneste. Liker svært godt motion blur effekten på folka i headeren, pluss at fargene er sweeet, men muligens litt sterke siden resten av siden er lys og nesten hvit. Savner eksempeloverskrifter og sånne småting. Vet noen hater grids her. Sier ikke mer. EDIT: include er mer enn genialt! for mer info se ned på posten til PC. vv WOW! PC poster om koding! Endret 10. februar 2004 av Dunestar Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Er det lurt å bruke include?Går sidene raskere eller blir det bare lettere å oppdatere? Ja og ja egentlig. Det blir lettere å oppdatere i den forstand at du bare trenger å oppdatere en fil, som så igjen vil oppdatere seg på alle sidene. (eks. meny) Det vil vel gå raskere i den forstand at den lille includen ligger igjen i minnet, og slipper å loades flere ganger, selv om forskjellen nok er minimal. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Fin side til å vere fersk, men fjern grid'en i bakgrunnen! Likte egentlig fargane i header veldig godt, men skrifta var vanskelig å lese pga Størrelse + ikkje fin font. Ellers kunne du godt ha mekka en footer i samme stil som headeren... Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Ganske stilig, men ikke noen fin font i meny i det hele tatt. Bytt ut fonten, og legg til en stilig mouseover, så er jeg mer enn fornøyd. Lenke til kommentar
EspenDL Skrevet 10. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2004 Er det lurt å bruke include?Går sidene raskere eller blir det bare lettere å oppdatere? Ja og ja egentlig. Det blir lettere å oppdatere i den forstand at du bare trenger å oppdatere en fil, som så igjen vil oppdatere seg på alle sidene. (eks. meny) Det vil vel gå raskere i den forstand at den lille includen ligger igjen i minnet, og slipper å loades flere ganger, selv om forskjellen nok er minimal. OK! Kom på en ting til: Vis du går inn på medlemmer og velger en av dem. Så ser du at jeg har dratt strekkene (border) ned slik at jeg får plass til alt skriften som skal stå der. Har tenkt å sette opp et news-script og lurer på om det går ann å få strekkene til å gå automatisk nedover, etter hvor mye skrift så er inni tabellen. Håper noen forstod hva jeg mente? Lenke til kommentar
EspenDL Skrevet 10. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2004 (endret) Hvilken skrift og bakgrunn forslår du/dere? EDIT: Font og bakgrunn (hehe) Endret 10. februar 2004 av EspenDL Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 slett ikke gale dette men det heter Aim Like Hell hvorfor er det da en liten L i [klammen] sikkert meningen.. men kan oppfattes som en stor i. ellers >mer padding på høyresiden >remove og ikke finn på å sette inn liknende bilder >fiks en annen linkfarge >en bakgrunn eller noe som nevnt tidligere >kanskje annen fontfarge og? men godt utgangspunkt.. Lenke til kommentar
EspenDL Skrevet 10. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2004 slett ikke gale dette men det heter Aim Like Hell hvorfor er det da en liten L i [klammen] sikkert meningen.. men kan oppfattes som en stor i. ellers >mer padding på høyresiden >remove og ikke finn på å sette inn liknende bilder >fiks en annen linkfarge >en bakgrunn eller noe som nevnt tidligere >kanskje annen fontfarge og? men godt utgangspunkt.. Greit, skal se på det litt senere Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 bakgrunnen på headeren var RÅ!! elsker den fargen der ass... - menyen.. passa ikke helt synes jeg.. - fonten i headeren er grei, men ikke bruk den stilen på de.. ^^-- forslag: skrift i svart eller hvitt som er fadet inn på samme måte som "siktet" i bakgrunnen.. JEG tror det hadde vært tøfft.. skader iallefall ikke å prøve.. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 - fonten i headeren er grei, men ikke bruk den stilen på de.. ^^-- forslag: skrift i svart eller hvitt som er fadet inn på samme måte som "siktet" i bakgrunnen.. JEG tror det hadde vært tøfft.. skader iallefall ikke å prøve.. Og uten scanlines.... Lenke til kommentar
EspenDL Skrevet 10. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2004 - fonten i headeren er grei, men ikke bruk den stilen på de.. ^^-- forslag: skrift i svart eller hvitt som er fadet inn på samme måte som "siktet" i bakgrunnen.. JEG tror det hadde vært tøfft.. skader iallefall ikke å prøve.. Og uten scanlines.... /me: vil ha scanlines. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 - fonten i headeren er grei, men ikke bruk den stilen på de.. ^^-- forslag: skrift i svart eller hvitt som er fadet inn på samme måte som "siktet" i bakgrunnen.. JEG tror det hadde vært tøfft.. skader iallefall ikke å prøve.. Og uten scanlines.... /me: vil ha scanlines. Scanlines er brukbart....... ......på tv! Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Scanlines er fint om det er brukt riktig! Tenker egentlig ikkje masse over det når eg ser på headeren der, så i guess its okay Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 de scanlines'ene han har brukt der funker phet... Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Ja, ikke direkte misbruk, men jeg begynner å gå lei dem.... (Kanskje fordi jeg nå kan nok i ps til å få til scanlines...) :!: Lenke til kommentar
the_lynx Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 (endret) Likte det designet der veldig godt. Likte veldig godt effektene du har brukt i header Men kanskje litt mer kontrast mellom bakgrunnsfargen på der hvor teksten er og bakgrunnen utenfor interface. Og få til noen kule mouseover'ere. Da tror jeg det blir enda bedre Endret 10. februar 2004 av the_lynx Lenke til kommentar
EspenDL Skrevet 16. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2004 Hei! Har et lite problem med siden. Har satt opp et Nyhet's script. Se link: http://www.alh-cs.tk/ Når du trykker comments, blir ikke linja dratt ned. Det ser litt dumt ut. Lurer derfor på om det går ann å løse dette på noen måtte? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå