Joey444 Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Når jeg skal brenne ut mp3 og kjører cden etterpå kommer det mye skurrelyder. Har hatt slikt problem tidligere også, men fikk fiksa det på en eller annen måte. Har en plextor 48x brenner btw. Prøvde her en dagen å brenne ut en video-cd ut en dag, noe som heller ikke var vellykket. har lagt merke til at i begynnelsen av brenneprosessen stopper brenningen helt opp og starter igjen etter et halv minutt og fullfører. Noen så har peiling? Lenke til kommentar
Joey444 Skrevet 10. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2004 Bare den ene side av høytaleren/headsettet så skurrer Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 (endret) Det kan ha nor å gjøre med kompatibilitet mellom plater og brenner å gjøre. (Jeg har samme brenneren på jobb) Link til ny firmware (litt nede på siden under "Avalable Firmware Downloads"): http://www.plextor.be/english/products/pxw482448a.html Denne er forresten forbausende lett å innstallere fra windows med bare et par klikk. brenneren så e klikka? BTW: Norsk? Stavangersk? eller bare dysleksi? Endret 10. februar 2004 av Simen1 Lenke til kommentar
Joey444 Skrevet 10. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2004 takk. hadde helt glemt ut at eg konne lasta ned sånne updates Lenke til kommentar
Joey444 Skrevet 10. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2004 off, fekk sånn fine error ting firmware data error Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Kjør den igjen så fikser det seg.. (Dette er jo langt mindre drastisk enn f.eks bad bios flash siden du likevel får startet PC'n som normalt og bare kan kjøre flashen på nytt.) Lenke til kommentar
Joey444 Skrevet 10. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2004 samme melding igjen kanskje prøve en restart se om det funker Lenke til kommentar
Joey444 Skrevet 13. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2004 uff, får samme meldingen hele tida. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå