WEXP Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Har fått meg en helt ny Maxtor 40GB(vet det er lite ) men WinXP sier den er på 19,7GiB! What to do?? Har sjekket at hele disken er formatert, så det er ikke problemet... Lenke til kommentar
WEXP Skrevet 10. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2004 Ingen med noen forslag? Lenke til kommentar
Superslask Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 enkelte disker kan ha en jumper setting som setter disken i et "lavere modus". siden denne disken din er under 137gb, er det nok ikke det greiene der som gjelder. har vært borti at disker har en ekstra jumper setting som kalles "limit to xxx" der xxx er antall gb. Lenke til kommentar
hifiman Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Du må sette jumperen så den står på master eller slave ... ikke sett pinnen der det står at disken skal være maks så å så mye.. Lenke til kommentar
Solaris Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Du sier du har formatert hele disken, men er du sikker på at du har partisjon(er) som utnytter hele disken? Kanskje partisjonen bare er 19,7GB... Lenke til kommentar
WEXP Skrevet 10. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2004 Harddisken er partisjonert riktig. Det er jeg sikker på . Jumper er satt til Master, og den er alene på IDE-kabelen. Det virker som om jeg har vane for å poste umulige spørsmål Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå