darkfury Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Jeg skal skifte cpu fra en p4 uten HT til en med, å vet at det skal være mulig å få wintendo til å godta en HT cpu som to uten å måtte reinstallere. Noen her som vet hvordan man går fram? Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 ja du slepper å fikse windows på nytt Lenke til kommentar
CyberLord Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 ikke noe problem det, windows bryr seg ikke noe særlig om det Lenke til kommentar
Beni25 Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 (endret) ja du slepper å fikse windows på nytt / ikke noe problem det, windows bryr seg ikke noe særlig om det Helt enig Endret 10. februar 2004 av Beni25 Lenke til kommentar
fAight Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 hm...er det ikke slik at mange har hatt problemer med å få selv HT til å bli aktivert? winxp vil klare å kjøre cpu'en, men vil ikke se den som to. tror det var dette problemet trådstarter mente.... Lenke til kommentar
otis Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 HAn må jo nesten installere OS et på nytt, for at han skal kunne dra nytte av HT- teknologien som er i prosessoren. Men du trenger ikke å installere på nytt. Lenke til kommentar
Tfosheim Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Jeg har nettop installert en P4 med HT over en Athlon-installasjon av Windows XP og var nødt til utføre en "ren" installasjon for å få Windows til å se to CPU-er. Det gikk ikke en gang å oppgradere. I tillegg trengs SP1a. Lenke til kommentar
darkfury Skrevet 10. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2004 jeg mente så klart for å få den til å virke med HT, at den virker som en vanlig cpu uten reinstall vet jeg godt mente bare å ha sett en guide om hvordan man fiksa den om til DualCPU-os uten å trenge å formatere.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå