Gå til innhold

Hidden & Dangerous 2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

eh hvis det er den flyplassen jeg tror det er så kjørte jeg med jeepen tvers igjennom, beinet inn i huset for å hente noen panzerfaust (jeg glemte å ta med det...) og skjøttanksen. Dermed var det fritt frem for hele gruppen (må si de skyter godt bare de får våpen). Når hele stedet er rensket er det å se på objectivene. Det er vel å finne generalen eller hva det var, samt papirer og så skal du herpe fly (er bare å skyte eller kaste en granat på dem. Er stress å legge ut så mange bomber)

Lenke til kommentar

Vet ikke om det er så taktisk det jeg gjorde heller. Men jeg gikk frem med to mann. Brukte han ene som sniper. Ta ut de Italienerne som sitter i den første skyttergraven med rifla. Deretter trekker du frem den andre soldaten. Her brukte jeg Stengun tror jeg. Det som er med den skyttergraven er at det SITTER to soldater i den. Er enklest å ta dem med MP. Bare krøp frem mot kanten med børsa i ferdigstilling. Når den er ryddet, er det bare å sette seg ned med rifla, og rydde plassen for folk :)

Så gjorde jeg det samme frem mot den andre skyttergraven. Men her må man være obs. For det kommer en panzer rullende. Da er det greit å ha Panzerfausten som du finner på en av de døde soldatene. Når du har tatt den, er det bare å rykke inn. Det går også en del piloter og lignende rundt på flyplassen, men det er enkel match, da de bare har lugere og annet småtteri. Jeg brukte en del tid på dette brettet, men jeg synes det var ett av de aller beste på spillet. Sikkert mange måter å løse dette på. Det som er morro med spillet er at det er så mange variasjoner man kan gjøre.

Lykke til. Hils dem fra meg :)

(ops...! Kanskje jeg er på beste brett jeg? :blush: )

Endret av Shotgun
Lenke til kommentar

Ta soldatene i den første skyttergtraven først. Derfra jobber du deg videre til teltene til høyre, og til slutt tar du hangaren og hovedbygningen. Pass på panzeren som kommer etterhvert. Et lite tips, bruk det taktiske kartet, det gir deg uendelig mange strategiske muligheter.(Ha med deg bazooka til dette oppdraget)

Lenke til kommentar
eh hvis det er den flyplassen jeg tror det er så kjørte jeg med jeepen tvers igjennom, beinet inn i huset for å hente noen panzerfaust (jeg glemte å ta med det...) og skjøttanksen. Dermed var det fritt frem for hele gruppen (må si de skyter godt bare de får våpen). Når hele stedet er rensket er det å se på objectivene. Det er vel å finne generalen eller hva det var, samt papirer og så skal du herpe fly (er bare å skyte eller kaste en granat på dem. Er stress å legge ut så mange bomber)

:lol::lol::lol: Genial strategi. :w00t:

Topic: Hvis du leter overalt og ikke finner dokumentet du skal ha (er tykk som en telefonkatalog), er det trolig en bug.

Dette missionet skal visst være hardt rammet av bugs for noen (jeg merka ingenting). :)

....Og mos alle flyene med MG42ene eller gunneren på jeepen, da går det fortere. ;)

Skyt helst ned flyet som evt. letter, hvis det får svirre i fred kan det "falle ut av spillet"(hvis bug), da får du ikke fullføre siden det er en fi igjen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...