Gå til innhold

AMD 64

ATi-Radeon

Anbefalte innlegg

Hei jeg tenker litt på å kjøpe meg en AMD 64prosessor, men så har

jeg hørt rykter om att den vill synke i pris, stemmer det?

Jeg skal kjøpe meg ny pc før 2,3,4 mars!

så er det verdt å vente 2,3 uker, synker den i pris på den tia?

Hvordan er det med Intel 3.0 ghz 800fsben da?

holder den prisen eller hva?

Kan jeg trygt kjøpe nå eller vente ca: 3 uker??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
ved introduksjon av socket 939 eller hva sokkelen het så får du vel ett prisfall et sted. Men når det skjer vet jeg ikke

Sokkel 939 blir ikke lansert før tidligst 29. mars, men jeg tviler på at det resulterer i noe stort prisfall. Så iløpet av de nærmeste par ukene så tror jeg ikke du får et bedre tilbud enn det Komplett har nå med ukens tilbud på Athlon 64 3000+ til kr. 1775 :)

Men ettersom dette er OEM, så du må kjøpe CPU-vifte utenom. Isåfall anbefaler jeg Thermaltake Silent Boost K8:

http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...8&GrpID=13&s=pl

:thumbup:

Lenke til kommentar
/me ville venta litt, gjerne på sokkel 939...

Trur nok at prisane på alle 64 bits prosessorer fra AMD vil synke i pris over litt tid, med tanke på at det er heilt nytt på markedet..

Ja, men Opteron har vært ute siden April 2003 og Athlon 64/FX siden september 2003 så helt nytt på markedet er de ikke lenger. Ettersom AMD justerte ned prisene sine nå nettopp (noen uker siden) så tror jeg de ikke kommer til å gjøre det igjen så snart (slike prisjusteringer skjer vanligvis bare 1 gang hvert kvartal). Jeg stiller meg også litt tvilende til at sokkel 939-hovedkort og prosessorer vil være tilgjengelig før sommeren, så det kan bli lenge å vente...

Endret av snorreh
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...