Joerghau Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Har en eldre PC som jeg ønsker å oppgradere til Windows XP. Vil denne PCen greit kunne kjøre XP? Pentium III 800 Mhz, 512 MB RAM PC133, Abit SE6 hovedkort. (Lagringsplass er intet problem.) Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Ja, du har nok ram hvertfall, men det er mulig det kan komme til å gå bittelitt tregt pga CPU'n. Men for å si det kort, det vil gå greit hvertfall! Lenke til kommentar
diversity Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 jeg kjører på en 233 mhz og en 466 mhz.. kommer til å funke glatt på din Lenke til kommentar
Gaute Holmin Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 XP på en 800Mhz går glimrende det så lenge du har nok RAM og det har du jo. Kan være en ide å laste ned TweakUI (powertoy fra Microsoft) og skru av endel av de visuelle effektene som stjeler mye kraft, ellers er det bare å gå for det Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 En 800mhz er mer enn bra nok for å kjøre XP. Det kommer til å funke helt fint. Har en 500mhz Celly stående som kjører XP uten noen problemer i det hele tatt. Til og med rask i oppstarten. Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 (endret) Det spørs jo litt hva du skal bruke maskinen til, men de delene der kjører XP uten problemer. Har en P3 600MHz her på jobben, og den funker greit til det jeg bruker den til, sånn vanlig kontorsaker, som e- post, Office web- baserte verktøy mm. Har eksperimentert litt med dette i en tidligere jobb, og en P2@350MHz med godt med minne (min.384) drar XP uten de store problemene. Edit- her rant det inn med svar- da jeg begynte å skrive, var det to poster her Endret 10. februar 2004 av CastorFiber Lenke til kommentar
Joerghau Skrevet 10. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2004 Takker for raske og oppløftende svar! Var eneste CPU'en jeg var litt bekymret for, men da går det nok greit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå