Gilbert Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 <script language="JavaScript" type="text/javascript"> var marqueewidth="300px" var marqueeheight="25px" var marqueespeed=2 var marqueebgcolor="ffffff" var pauseit=1 var marqueecontent='<nobr>tekst</nobr>' </script> <script language="JavaScript" src="func_js_scroller.js" type="text/javascript"> </script> kan jeg forkorte dette? vil gjerne unngå </script> <script language="JavaScript" src="func_js_scroller.js" type="text/javascript"> midt inni der. Lenke til kommentar
Torbjørn Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 du kan unngå det ved å dytte alle linjene inn i fila func_js_scroller.js Lenke til kommentar
Gilbert Skrevet 10. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2004 godt forslag - men jeg ønsker å strukturere meg slik at jeg kan bruke forskjellige variabler i samme javascript. ser for meg en slags <script language="JavaScript" type="text/javascript"> var variabler script.scr ('script_som_utfører_handling_på_grunnlag_av_variabler.js'); </script> Lenke til kommentar
Torbjørn Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 skjønner. du kan gjøre en document.write('<script language="javascript" type="text/javascript" src="blabla">'); inne i den ene script tagen du vil begrense deg til. Lenke til kommentar
Gilbert Skrevet 10. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2004 hmz... blir jo litt ryddigere men ikke mye... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå