dyrhaugkr Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Jeg kjøpt meg nettopp en dvd brenner fra komplett. En nec nd1300a. Jeg har plugget den inn og den fungerer helt fint, det er bare at maskina sjønner visst ikke at dette er en dvd brenner så jeg får ikke valgt at den skal brenne dvd i nero. Noen som vet hvorfor?? Lenke til kommentar
bonito Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Vil heller tro du har en for gammel versjon av Nero som ikke støtter DVD brenning. Last ned versjon 6.3, den vil fungere. Øystein Lenke til kommentar
INTERcEPTOR Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Re-installer nero, hvis du allerede hadde nero installert da du satte inn brenneren er det dette som jør at du ikke finner brenneren. vill også anbefale deg å bytte firmware www.herrie.org "NEC 108v2 Special (Booktype) Holiday Edition (Windows)" Lenke til kommentar
dyrhaugkr Skrevet 10. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2004 jeg har 6.0 nero. Og jeg ser at jeg har alternativet om å velge dvd men jeg får ikke valgt det.. Skal prøve nå å oppdatere nero til 6.3 men jeg tviler på at det er det. Firmware har jeg oppdatert til 1.6. Lenke til kommentar
Ulvestad Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 (endret) oppdater firmware til 1,0a. fikset problemet mitt. Samme som ditt. Firmware 1,8 hjalp også litt. Nederst til venstre her Edit: Måtte og oppdatere Nero. Bedre link her. http://forum.firmware-flash.com/dl_firmwar...ownload_id=1517 Endret 10. februar 2004 av Ulvestad Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå