culprit Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Lurer på om det er noen som har erfaring med et mailprogram hvor man kan ha flere brukere. Altså kan bestemme hvilken bruker som skal logges på når man starter programmet.. Har satt opp en eldre pc som brukes til surfing og mail og den kjører i utgangspunktet win98SE. Vet at jeg kan gjøre dette ved å legge inn 2000 eller XP og ha flere brukere. men lurte på om det var noen som hadde tips om et program man kan bruke med win98 som gir denne funksjonaliteten? .a Lenke til kommentar
Godlike Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Dette går jo med outlook express... Lenke til kommentar
gecko Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Maildelen av Mozilla gir deg akkurat dette. De ulike brukerne kan ha ulike profiler. http://www.mozilla.org/products/mozilla1.x/ Lenke til kommentar
culprit Skrevet 10. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2004 Jeg skal ta å sjekke ut mozilla mail.. Etter det jeg visste så kan ikke outlook ha flere brukere, er greit at man kan ha flere email kontoer, men jeg vil også ha dem adskilt med brukere. Men hvis mozilla støtter dette er det jo helt topp... .a Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå