eirberen Skrevet 16. mars 2002 Del Skrevet 16. mars 2002 Hei! Jeg har en selvbygget pc som jeg har lyst å flytte i et nytt kabinett! Det var ikke jeg som bygget den, så jeg lurer på om det er vanskelig å flytte hele innmaten til et nytt kabinett? Hva må jeg passe på osv.. Håper på svar snarest :smile: Hilsen Eirik Lenke til kommentar
redzor Skrevet 16. mars 2002 Del Skrevet 16. mars 2002 det er ikke så vanskelig. pass på hovedkortet, og IKKE ha STATISK elektrisitet på deg. BRUK ESD ARMBÅND Lenke til kommentar
PTRN Skrevet 16. mars 2002 Del Skrevet 16. mars 2002 du MÅ ikke ha ESD armbånd..... har mekka i hundrevis av pc`er uten at det har gått til h******.....btw Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 16. mars 2002 Del Skrevet 16. mars 2002 ESD armbånd er ingen nødvendighet nei. Men husk å ta på en jordet flate med jevne mellomrom for å fjerne statisk elektrisitet. Lykke til... Lenke til kommentar
STURM Skrevet 16. mars 2002 Del Skrevet 16. mars 2002 Prøv å legg merke til hvor ledningene står.(power on, reset, h.d led osv.) Det kan spare deg for litt hodebry. Lenke til kommentar
Papirpose Skrevet 16. mars 2002 Del Skrevet 16. mars 2002 Quote: On 2002-03-16 18:57, STURM skrev:Prøv å legg merke til hvor ledningene står.(power on, reset, h.d led osv.) Eller titt i hovedkortmanualen hvis du har den :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå