nikk0 Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 https://prisguiden.no/produkt/3639 den kan være veldig missvisende! jeg undersøkte dette nærmere å fant ut at dette bare var tilbehør, ikke en LCD skjerm, som det så ut som i følge harware.no's prisguide..! jeg trodde jeg hadde gjort det kuppet her, men den gang ei =( dette er dårlig av dere på hardware.no ! fyfy! tenke seg til å lure meg på denne måten! Lenke til kommentar
fAight Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 .....en LITEN bug i prisguide-systemet. Lønner seg å bruke øya Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 hadde du sett litt lengre ned så hadde du sett at skjemren faktisk koster rundt 40 k. Lenke til kommentar
nikk0 Skrevet 10. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2004 jeg så jo faktisk det etter en liten stund.. men var likavel forvirrende .. Lenke til kommentar
amund Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Ved å ta en titt på skriften som står under webshopnavnet ser du hvilken vare prisguiden virkelig har funnet. Ettersom webshopene kontinuerlig oppdaterer prislistene sine er vi nødt til å endre våre søkekriterier slik at de gir korrekte treff. Det er ikke alltid vi klarer å følge med på dette 100% fordi vi har nesten 7000 varer å holde styr på. Beklager at dette gir et skjevt bilde av produktprisen til tider, men vi gjør vårt beste for å holde databasen oppdatert. Feilen ser ut til å være rettet allerede. Mvh, Amund Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå