Gå til innhold

hvilken final fantasy på PC ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg ville foretrukket syven fremfor åtteren av singleplayer spillene. Hvis du gidder å betale en viss sum penger hver måned (rundt hundre kroner tror jeg) så kan du jo kjøpe XI, skulle gjerne kjøpt det selv hvis jeg hadde hatt en litt nyere PC.

Fordelen med syvern og åttern er jo at du kan laste dem ned gratis. :thumbup:

Lenke til kommentar
endre' date='10/02/2004 : 16:46'] Jeg ville foretrukket syven fremfor åtteren av singleplayer spillene. Hvis du gidder å betale en viss sum penger hver måned (rundt hundre kroner tror jeg) så kan du jo kjøpe XI, skulle gjerne kjøpt det selv hvis jeg hadde hatt en litt nyere PC.

Jeg kjøper ikke :p jeg laster ned :p

Lenke til kommentar
endre,10/02/2004 : 16:46]

Lovlig? Og hvis så, hvor? :)

Øystein

samme om det er lovelig eller ikke :p bruker DC++ men finner ikke den..hmm

Ehem... Du trenger vel ikke fortelle det til alle om du så gjør?

Du kan i det minste late som du har tenkt å kjøpe det.

Les retningslinjene, tjen en hundrings og spør etter det på spaceworld.

Lenke til kommentar
endre,10/02/2004 : 16:46] Jeg ville foretrukket syven fremfor åtteren av singleplayer spillene. Hvis du gidder å betale en viss sum penger hver måned (rundt hundre kroner tror jeg) så kan du jo kjøpe XI, skulle gjerne kjøpt det selv hvis jeg hadde hatt en litt nyere PC.

Jeg kjøper ikke :p jeg laster ned :p

Da trenger du ikke å spør her hvis du åpenbart vil ha piratkopier ;)

*Stenges*

Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Videre er det forbudt å annonsere, reklamere eller informere om emulatorer. Det er forbudt å gi spesifikk informasjon om hvor en kan laste ned musikk, film, programvare etc. fra P2P-nettverk / filesharing-hubber. Videre er det forbudt å komme med direkte reklame for hubber. Utsagn som "på hub xxx.xx finner du [spesifisert materiale]" er ikke tillatt og medfører utestengning.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...