M-bite Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Noen som skjønner hvorfor mange av de kuuleste telefonene bare selges i Japan? Trodde det faktisk var etterspørsel etter avanserte telefoner også her i Europa? Ta denne for eksempel: SO505is (Selv om det er en "DoCoMo-telefon" er jo SonyEricsson produnsenten) Irriterende synes jeg! Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 kansje fordi det er så sinnsykt mange folk som kjøper sånne telefoner der, vet ikke jeg....er litt oppgitt over det jeg og.. den der er jo fet da Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Kanskje fordi dei norske netta har ikkje muligheiten til å bruke slike telefonar? Og kva er vitsen med ein telefon som ikkje fungerer til det den har som hovudfunksjon ( ringe, sms o.l) Pluss at Japan har vore foran resten av verden når det gjeld mobiltelefoni ganske lenge. Men det positive er atkva dei har i Japan no, viser berre kva me kjem til å kunne få seinare. mvh JanEirik Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 japan ligger langt fremme itid på mange områder... (særlig teknikk) det er ikke bare mobiler og sånn de har bedre; men også nettet... de bruker ikke gsm men et eget nett; og derfor vil de ikke virke i norge... når UMTS (3g) nettet kommer så vil vi litt bedre telefoner Lenke til kommentar
M-bite Skrevet 10. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2004 Det virker på meg som om trenden går i retning av mobiltelefoner der stadig nye funksjoner legges til som ikke nødvendigvis har noe med komunikasjon å gjøre. Og hva mobil-nett gjelder så hadde det vel sikkert vært en smal sak å skifte ut chippen for DoCoMo eller AU med en "gammel"gsm modul, hvis du heter SonyEricsson da, vel-og-merke. (Jeg ser jo at Nokia også opererer med helt andre modeller i Japan enn i Europa) Lenke til kommentar
eblth Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Jeg syns det burde vært samme nettet over hele verden! Europa får bare søppelet til Japan... To oppfinnere i Japan: " -Hva skal vi gjøre med Sharp GX30?" " -Hmm, den har jo bare én megapixel-kamera... Vi sender den til Europa!" BEGYNN Å DEL, JAPAN! Lenke til kommentar
eiriksen Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 Man kan jo tenke over hvorfor de prioriterer Japan foran Europa når mange av de japanskje ungene kan håndtere en mobil bedre enn en pc, og da mener jeg ikke ringe og slike. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå