pg Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Har litt trøbbel med lydkort driverne. jeg prøvde og instalere med en cd som var skada. og så prøvde jeg å laste ned en driver fra nettet.. da sto det "vil du avinstalere alle drivere"? hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
Swixz Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 (endret) Første alternativ: kontrollpanel-system-enhetsbehandling-egenskaper for enhet-oppdater driver. Andre alternativ: Først avinstallerer du de gamle driverene, (kontollpanel-legg til/fjern maskinvare) Så slår du av maskinen, -----valgfritt: deretter kan du fjerne selve enheten fra maskinen og starte(fullstendig avinstallering)------Start opp maskinen med enheten i, og la operativsystemet få vite hvor de nye driverene er når det spørres etter det. Som sagt; det er valgfritt om du vil fjerne enheten totalt før du reinstallerer, i de fleste tilfeller holder det å avinstallere driverene. Forstod du noe av babblet mitt? Er det Creative sine driver du plages med forresten? Med Creative sine drivere blir det litt forskjellig... Endret 10. februar 2004 av Swixz Lenke til kommentar
pg Skrevet 10. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2004 har hercules gamesurround... men jeg får ikke kliket fulfør for der stopper instalasjonen pg Lenke til kommentar
Swixz Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Forstår jeg deg rett, er CD med drivere ødelagt.... Du har lastet ned nye drivere fra hercules, men installasjonen av de nye driverene stanser FØR de er ferdig installert? Da må du laste ned filen på nytt, sikkert feil/mangler på den. Eller er det slik at når du åpner den nedlastede filen, så startes et medfølgende installasjonsprogram som tilbyr å fjerne gamle drivere? Isåfall må du bare la programmet fjerne gamle drivere. Er dette et helt nytt kort? Nytt kort: avinstaller gammelt kort, så evt. drivere, før du installerer Hercules Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå