soink Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Hei Noen som kan si meg grunnen til dette? Virker som at det dannes kondens på sideveggene på tanken.. Er dette normalt? isåfall ikke, hvordan forhindre? Lenke til kommentar
Vice Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Helt normalt. Har ingenting å si. Lenke til kommentar
Daron Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Vannet vil jo bli litt varmt når det kjøler ned cpu... siden det er litt varmere en omgivelsene vil det fordampe ørlitegrann.. da tanken er tett har det ingensteder å fordampe, og vil da avsette seg på veggene i tanken som er kaldere en dampen... Tror det skulle være noenlunde riktig... Det kan forhindres ved å fylle tanken helt... Enkelt og greit.. Lenke til kommentar
SaamB Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Jeg ser bare to graverende feil på bildet.. Kabelrot, og et (umod'a?) Aopen kabinett Lenke til kommentar
soink Skrevet 10. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2004 Jeg ser bare to graverende feil på bildet.. Kabelrot, og et (umod'a?) Aopen kabinett Det er en fellesmaskin på biblioteket på skolen, så hvorfor fikse på kabelrot og bruke tid på noe som aldri vil bli vist offentlig? Lenke til kommentar
Explorer Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Jeg ser bare to graverende feil på bildet.. Kabelrot, og et (umod'a?) Aopen kabinett Det er en fellesmaskin på biblioteket på skolen, så hvorfor fikse på kabelrot og bruke tid på noe som aldri vil bli vist offentlig? Hva gjør vannkjøling i en offentlig bibeliotekmaskin ? Lenke til kommentar
PsychoPat Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 (endret) Det kan være at det ble for mye bråk med luftkjøling. Men man kan får temmelig stillegående luftkjølere. Endret 10. februar 2004 av PsychoPat Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Tror de fleste opplever kondens i vanntanken, min er ivertfall full av kondens, og det er ingenting å være redd for. Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Skole maskin med vannkjøling?! trodde skolen andre ting prioritert forann det kunne f.eks gitt det til min skole Lenke til kommentar
AvIOn Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Han som er it-sjef der er sikkert like datafrelst som de her inne... han er sikkert registrert bruker og hr vapochill hjemme:D det er INGEn, og jeg repeterer INGEN it-sjef som normalt tenker vannkjøling... Han har sikkert overklokka ALLE maskinene der... og har tvunget seg til ett mongolid budsjett til it-avdelinga Fikk plutselig lydt å bli it-sjef på en skole jeg:D Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Han som er it-sjef der er sikkert like datafrelst som de her inne... han er sikkert registrert bruker og hr vapochill hjemme:D det er INGEn, og jeg repeterer INGEN it-sjef som normalt tenker vannkjøling... Han har sikkert overklokka ALLE maskinene der... og har tvunget seg til ett mongolid budsjett til it-avdelinga Fikk plutselig lydt å bli it-sjef på en skole jeg:D Angående it-ansvarlige som tenker på vannkjøling. Fikk selv hakeslepp da jeg kom på yrkesbesøk på hydro aluminium og fyren der sa, De fleste serverene er vannkjølte. Lenke til kommentar
Kvakksalveren Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 I følge ein kompis av meg er, i allefall ein del, av datasystemene i Forsvarets MTBer vannkjølte. MTBane er jo hauggamle men ka tid vannkjølinga kom ombord veit eg ikkje. Lenke til kommentar
soink Skrevet 12. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2004 Skole maskin med vannkjøling?! trodde skolen andre ting prioritert forann det kunne f.eks gitt det til min skole Ër lærling på nesbru skole, bestilte waterchill, nf7-s og Duron 1.2Ghz @ 2.2GHz Og det blir nok fler prosjekter :) Lenke til kommentar
Mato Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 det er jo en sikkelig krem jobb og vere id ansvarlig på en skole .. har en kompis som er det og hvist jeg mangler no data stuff stikker eg opp til han og "låner" fra den store kassen han har på kontoret hans .. det er en STOR eske med masse gammelt som kan bruket hvist man har bruk for det .. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå