B4d_K4rm4 Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Bestillte 1stk t-skjorte og 1 dtk dvd a disse gutta her. Dette er vel snart 2 mnd siden. Jeg betalte via nettbank :/ Før jeg betalte var jeg ofte i kontakt med de(svarte på mail på 5min)Etter At de fikk min betaling har det vært umulig å ta kontakt med www.geekstuff.no Ingen svarer på mail/telefon ingenting. Noen som har noen Tips om hva jeg burde gjøre? Driter egentlig i penga, Ville bare Gjøre så ingen andre kjøper noe av de. Hold dere langt unna denne netbutikken. For dette er den mest ubrukelige servicen jeg har vært borti noen gang.. For alt jeg vet går de snart på ræva og vill raske til seg så mye som mulig først Lenke til kommentar
Joakim87 Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 assa, joa kjipt for deg.. Send mail og mas på dem, hvis ikke kan du jo alltids kontakte forbrukerombudtet og TV2 Hjelper Deg eller lignende... Men den mest ubruklige servicen er det da ikke, jeg har nå venta 1 mnd på noen deler fra Elfa, fikk dem i dag faktisk.. men de svarer ikke på mail eller noen ting, også ser jeg at prisen er 150 kr høyere enn den jeg fikk oppgitt... UFF! Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Kontakt FBI (Forbrukerinnspektørene), de løser slike saker. Har prøvd å komme igjennom til TV2 Hjelper Deg før men det er vanskelig Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Det er lite inteligent å forhåndsbetale til en bankkonto... Lenke til kommentar
Devil-Teddy Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 (endret) Feil post Endret 13. februar 2004 av Devil-Teddy Lenke til kommentar
OeO Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 geekstuff, har ikke de vært på TG osv a? De holder til i Oslo, hvis du bor i nærheten, hehe- Lenke til kommentar
B4d_K4rm4 Skrevet 14. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2004 Det er lite inteligent å forhåndsbetale til en bankkonto... Det har ikke noe med inteligens å gjøre. Det er mange netbutikker som du må betale med visa eller lingnende. Har feks forhåndsbetalt ca 100-150 dvd'r fra play.com. Aldri vært et eneste problem. Du må jo kunne klare å stole på noen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå