FalcoN200285 Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 jeg har et chieftec midi kabinett og jeg har et problem med støv!!! jeg har fem kabinettvifter som resirkulerer luften inni der, men den drar jo inn støv også jeg trenger tips på hvordan det går ann å kjøpe filter eller noe lingende!!! ps. jeg har den oppå pulten(har stor pult). Lenke til kommentar
Åsmund Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 trenger ikke å kjøpe, det er bare å finne på noe greier. Har du ikke noe slagspledd du kan bruke da? en gammal t-sjorte? skal funke det. ellers finner du det sikekrt på www.microplex.no eller www.3dfxcool.no Lenke til kommentar
Diablito2k Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 eller du kan kjøpe en vaskepose på Nille til 20kr. bruker det selv, det hindrer luftstrømmen minmalt selv med 2 lag av den nettingen. det vil jo alltid sperre _litt_ men det er verdt det (syns jeg) Lenke til kommentar
MaJuice Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 slimlongs pleier å funke fint Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 19. februar 2004 Del Skrevet 19. februar 2004 bruker noen tynne damestrømper jeg, funker fett.. Lenke til kommentar
Pain193 Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 Gå på http://www.3dfxcool.no/ og deretter på "FanGrills & Filter" kun 25 kr Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 trenger ikke å kjøpe, det er bare å finne på noe greier. Har du ikke noe slagspledd du kan bruke da? en gammal t-sjorte? skal funke det. ellers finner du det sikekrt på www.microplex.no eller www.3dfxcool.no t-skjorte stopper for mye luft. Bruk en dame-strøpebukse Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 Kjøp en sånn en (4mm). Denne kan du klippe til og legge foran viftene i front (ta av plastdekselet og teip fast). Funker som rakkern! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå