ThaGoduS Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Jeg har nettop kjøpt meg nytt hvedkort og processor. Det forige hovedkorte jeg hadde trudde jeg ikke virket. Så når jeg hadde satt sammen delene hadde jeg det samme prob igjenn. Jeg skrur på maskinen.. men det kommer ingenting skjermbilde. Og det er ikke 3Dkortet det er feil med. ikke skjermen heller. Kan noen si hva problemet kan være? Lenke til kommentar
TommyM Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Testa skjermkabelen på et annet system? Kan jo være den dersom du ikke har testet skjermen på en annen måte enn å slå den på uten å være tilkoblet PC'n din. Lenke til kommentar
diss Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Cpu'en din kan være gåen. Neste gang du starter en tråd, skriv en saklig topic som spesifiserer kort hva problemet er. Les retningslinjene. Lenke til kommentar
prysh Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 hmm, har samme problemet og vet ikke hva det kan være har feilsøkt alt av hardware, men alt fungerer fint på andre pcer jeg er temmelig frustrert over dette problemet, det må jo gå ann å fikse det mine specs: asus a7n8x amd xp2500 barton twinmos 2x256mb (dual) asus ti4200 Lenke til kommentar
above Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Prøv å bytt ut ramen. Det er sikkert rammen som er ødelagt eller noe slikt, prøv å bytt ut ramen Det kan også være cpu, som nevnt tidligere. Sjekk om cpu viften er skikkelig på osv. Men mest sannsynelig er det ramen. Lenke til kommentar
Swixz Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Jupp, hvis skjermkort virker og HK/CPU er byttet, peker det mot RAM(Den har du vel ikke byttet?) Det kan jo også være dette evindelige Asus a7n8x problemet som "alle" har. (dvs. defekt HK) Offtopic: Får håpe for Asus sin del at det er fordi så mange har akkurat dette kortet, og ikke fordi de sliter med produksjons-feil på akkurat dette kortet... Lenke til kommentar
Swixz Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Da foreslår jeg at du søker på "a7n8x" e.l. her på forumet. Kan garantere deg mange timer lærerik lesning. Har vært gjennom det samme selv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå