tjcombo Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 (endret) Jeg har en liten anelse om at bio mutation gir ut awards til hvem som helst som registrere bare for å øke sin egen populæritet. I såfall, om det skal være sant, så får ikke folk med bio. award fullt design respect av meg. Noen flere som har lagt merke til det? Sider som har fått award som jeg er FULLT u enig med: http://www.mahen3d.250x.com/ http://www.mahen3d.250x.com/ http://www.osamahq.tk/ <- denne sida beviser at biomut. er fake som bare F! Flere sider gidder jeg ikke å liste. dette holder vel... http://biomutation.gfxdiary.com/ EDIT: angrer for at jeg la inn sida mi der, totalt NULL å skryte over... Endret 10. februar 2004 av tjcombo Lenke til kommentar
PixelImp Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 ser mørkt ut ja ... det skulle vel ikke være så vanskelig å gi awards til de sidene som er fine ? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Hehe, dakar Mikka og Dunis som er så stolte over awardsene sine... Lenke til kommentar
tjcombo Skrevet 10. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2004 tj har en også yup og jeg er ikke stolt... dessuten viser jeg den ikke på sida mi lenger... Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 *kremt* /me vil ikkje ha en biomutation award iallefall, etter å ha sett dei sidene der... Stakkars Mikka og Dunestar ja, dei fortjente iallefall en skikkelig award Lenke til kommentar
PixelImp Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 tj har en også yup og jeg er ikke stolt... dessuten viser jeg den ikke på sida mi lenger... sant ... jeg var så teit jeg søkte før jeg såg i arkivet ... Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Hehe, dakar Mikka og Dunis som er så stolte over awardsene sine... AH. Visste jeg hadde sett det en plass ja.. *le av Mikka og Dunis* :lol: Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Jeg ER stolt over å komme i selskap med så mange gode sider som faktisk ligger inni den basen der. Driter i om det er ekstremt fake. Mannen på gata blir imponert av en design award uansett, og det er det som etter mitt skjønn er viktig. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Jeg ER stolt over å komme i selskap med så mange gode sider som faktisk ligger inni den basen der. Driter i om det er ekstremt fake. Mannen på gata blir imponert av en design award uansett, og det er det som etter mitt skjønn er viktig. Mannen på gata vet ikke hva det er så for han kan du like gjerne ha laga det selv.. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Jeg ER stolt over å komme i selskap med så mange gode sider som faktisk ligger inni den basen der. Driter i om det er ekstremt fake. Mannen på gata blir imponert av en design award uansett, og det er det som etter mitt skjønn er viktig. Mannen på gata vet ikke hva det er så for han kan du like gjerne ha laga det selv.. PoleCat fikk nettopp en idè; Weekly Glowing Sun Award @ demoted.org. Stay tuned.... Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Hehe *vente og glede seg* Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Følte det var stort å vinne Biomutation Award når jeg dukka innom denne. Tror jeg skal fjerne den banneren fra sida mi. Lenke til kommentar
PT Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Når dunestar fikk den prisen ble jeg overbevist om at hele greien er fake Men seriøst; etter å ha sett de sidene som tj linket til, så tror jeg også at det er en smule fake ja... Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Når dunestar fikk den prisen ble jeg overbevist om at hele greien er fake I skammekroken nuh, gutt! Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Haha. Ordne opp i det som menn, vel ? "You and me, outside. NOW!!" Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Haha. Ordne opp i det som menn, vel ? "You and me, outside. NOW!!" Neste gang jeg åker til Bergen. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Haha. Ordne opp i det som menn, vel ? "You and me, outside. NOW!!" Neste gang jeg åker til Bergen. Flott. Send en PM på forhånd da, skal ta bilde og poste her på forumet.. Lenke til kommentar
tjcombo Skrevet 10. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2004 Nei men, det er ikke ment å disse noen her, bare jævelig trist at biomutation gjør slikt. Selv da jeg fikk "awarden" var jeg jævelig sjokka. Men da jeg så di ubrukelige sidene i arkivet fikk jeg enda mer sjokk! Lenke til kommentar
dms Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Awards generelt er jo ekstremt lame. Det er mulig det var en god mening bak i starten, men etter geocities-boomen er de fleste awards verdt like mye som brukt dasspapir. Og jeg kan love at mannen i gata ikke kunne brydd seg mindre om awards Eksempel på hva jeg tenker på med geocities-boom (OBS! Crap webpage warning!): http://www.ruthann1.com/ApplyAward.htm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå