Pitteliten Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Trenger ny mobil ganske raskt, og må også få bytta ut mitt eksisterende NetCom YoungTalk med et Talk abb. Har titta litt på Nokia 3300 (kan ikke for det, jeg er blitt så vant til Nokiaene...) siden den er såpass billig på f.eks. Elkjøp (295,-), men seff er den ikke inne på lager noen steder... Sikler også litt på 3650, men den er så dyr overalt (ihvertfall utenfor den prisklassen jeg hadde håpet å holde meg). Er det noen som vet om andre steder de har 3300 til ca samme prisen i Oslo? Eller har noen noen andre anbefalinger? Gjerne innenfor Nokia familien, under 500,- klassen... Det blir seff ikke en av de nyeste, hippeste, ettersom de gjerne er dyrere... Bor i Oslo, og kunne trengt mobilen i dag, gjerne... He he. Og er det noen som vet hvor mye det koster å få beholde det gamle nr mitt? Mange spørsmål, det... Lenke til kommentar
smoker2 Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 (endret) Hei Hva med lefdal,de har mye av det samme som elkjøp?Det koster ikke noe å beholde det samme nr.Det tar bare lengre tid før du kan ta i bruk nytt abb når du vil beholde det samme nr,men mulig det koster noe å skifte abb.type. Endret 10. februar 2004 av smoker2 Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Å skifte typen abo skal ikkje koste noko som helst. Derimot å få utlevert ny PUK kode eller nytt simkort koster. mvh JanEirik Lenke til kommentar
cc Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Får følelsen av at du bruker telefonen ca like mye som meg selv, når du sier du må gå over på Talk. Du bør sette opp en regnestykke på ha du vil spare på å velge Chess fremfor Netcom. Jeg fant ut at det ble kr 1450 forskjell, bare utifra de 3 siste månedsregningene! Det tilsvarer jo en ganske mye fetere telefon. Bare et tips. Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 hei! jeg annbefaler å titte på siba.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå