dwarrel Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 du finner et slikt program på: http://christersson.org/index.php?page=software_pccontrol Det fungerer ihvertfall til SE t68 og t610. Ganske tøft å kunne velge sang fra playlisten på telefonen.. Lenke til kommentar
Halvsame Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Denne har jeg. Billig (175,-) og helt grei. Akkurat nå bruker jeg den bare til å styre winamp, men med girder kan man programmere den (eller hvilken som helst annen fjernkontroll) til å styre hva det skulle være på PCen. Lenke til kommentar
moho Skrevet 10. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2004 Har mailet med komplett, og de sa at Sapphire remote fungerte med alle Sapphire Radoen kort. Jeg har Ati Radeon, Hva er forskjellen??? Lenke til kommentar
cdrom Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 (endret) Ati Radeon er helt og holdent produsert av Ati alene. Sapphire får derimot grafikkbrikkene sine fra Ati. Det er en ganske minimal forskjell på kortene. Endret 10. februar 2004 av cdrom Lenke til kommentar
moho Skrevet 10. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2004 Hmmm Da burde jo Sapphire greia funke... Lenke til kommentar
cdrom Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Ja, den burde det. Har tenkt på å kjøpe min egen sånn fjernkontroll til mitt ATI Radeon 9500. Da blir det vel htpc med tida ja Lenke til kommentar
moho Skrevet 10. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2004 Det blir mega! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå