mikk- Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 herregud Mikka, kommer til å drømme om det stygge trynet der inatt! Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Cluet for å lage en elendig header, er å ha masse 1337r0xx0r-språk, stygge farger, og masse stygge filtre på. Hvis du bruker brush-tool til å tegne noe stygt på, er det enda bedre (dårligere). Lag skriften i headeren litt offset, litt for mye til siden eller opp, slik at det er tydelig at den som har laget den ikke engang har giddet å sentrere den skikkelig. _DA_ har du en skikkelig elendig header... Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 ... jorgenindahouse: Må teksten i en header vere senterert?? Brush tool er ofte ganske nyttig skal /me fortelle deg! Lenke til kommentar
PT Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 (endret) EDIT: Skremmende, men min er en anelse stilig Endret 10. februar 2004 av PT Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 [PT's bilde her] EDIT: Skremmende, men min er en anelse stilig omg.. Lenke til kommentar
PT Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 [PT's bilde her] EDIT: Skremmende, men min er en anelse stilig omg.. Er det fargevalget du reagerer på? Fatter ikke deg og de fargene dine altså Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Må teksten i en header vere senterert?? Neinei, men i en skikkelig dårlig header har texten litt offset, slik at den kommer litt skjevt. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 (endret) Må teksten i en header vere senterert?? Neinei, men i en skikkelig dårlig header har texten litt offset, slik at den kommer litt skjevt. hææ?? Går da vel an å lage en tøff header uansett kor du plasserer teksten . Endret 10. februar 2004 av arve87 Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Enig.. Mimre sogndalsrussen.com banneren til arve87, den var pen syns nå jeg.. Lenke til kommentar
DanielP Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 *Digge DanielP sin banner* Haha, takker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå