Gå til innhold

Prescott 3.2 Tester!

Beni25

Anbefalte innlegg

Her finner dere test for Prescott sin 3.2 prosessor og med kjøle systemer/bilder så man ser hva som er på til hver test.

Det er også resultater fra 3dMark <-- Prescott 3.2 er den beste av NW, amd64, og annet.

link --> http://www3.soneraplaza.fi/pelit/muropaket..._193789,00.html

Legg merke at under finner dere flere linker (som går til neste sider), det ser sånn ut:

Artikkelin sisältö:

1. Intel Prescott

2. Testitulokset

3. Ylikellotus ja loppusanat

(Ja, det værste er at det er på finsk, men det er bilder og test resultat grafikker også. så dem skjønner vi i hvertfall :p

Endret av Beni25
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ja, vil da tro det, men du skal se det kommer enda bedre kjølere nå etterhvert. Skal man OC den langt, er nok vann eller VAPO/PROMMY å anbefale

Sant nok, men jeg skal kjøre 3.2E med CNPS7000 CU først 1 eller 2 mnd. (uten å OC) så jeg for spart opp til PROMMY :love: og OC til det jeg for til

Endret av Beni25
Lenke til kommentar

Kjøpe Prescott for socket 478 nå er ett dumt valg rett og slett!

Intel kommer med nytt chipset og socket om 2 måneder var det vel, og skal du ha Prescott lønner det seg å vente på den. Kan si det samme om Athlon64. Bedre å vente på socket 939 "San Diego".

Jeg kjøpte meg akkurat en P4C 2.8 Ghz hos Komplett.no med C0 stepping som jeg kjører fint på 3.5 Ghz ;) (luftkjøling...)

Lenke til kommentar
Hei !

Hva vil dere ha valgt da ?

Amd Athlon 64 3200+ eller prescott 3,2 GHZ ?

John-Ivar

Av de to prosessorene der : A64

Enig, ser ikke ut til at Prescott for socket 478 blir så mye bedre enn northwood. Men Intel har vel et ess i ermet med socket T.

Hovedgrunnen min for å velge A64 foran Prescott pr. dags dato er vel at A64 er mer fremtidsrettet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...